Dat heeft met de productielijn te maken. Negers zijn gespoten terwijl ze op handen en voeten door de lakstraat gingen. En daarna werd er op alles wat op ongeveer 90 centimeter hoogte voorbijkwam een bos schaamhaar geplakt.quote:
quote:
Owjah, binnenkort de tondeuse maar weer eens pakken; het is me onderhand al weer veel te lang geworden!quote:
Nieuwe tattoo misschien?quote:Op maandag 16 februari 2015 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, binnenkort de tondeuse maar weer eens pakken; het is me onderhand al weer veel te lang geworden!
Ik ken iemand met een hakenkruis op zijn kop en zo'n duits zwart kruis en wat ghotisch geschrift rond zn hoofdquote:Op maandag 16 februari 2015 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tussen het hakenkruis en "White power" is nog wel een plekje!
straks lig je nog op straatquote:Op maandag 16 februari 2015 08:50 schreef ToT het volgende:
Whehehe neuh ik heb wel een tattoo, maar da's een draak.
Ben sowieso niet racistisch: ik heb een Afrikaanse en een Thaise ex-vriendin en ik zit nu wat te flirten met een Filipijnse!
quote:Op maandag 16 februari 2015 08:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een hakenkruis op zijn kop en zo'n duits zwart kruis en wat ghotisch geschrift rond zn hoofd![]()
Die Thaise was een echte golddigger en die Filipijnse eigenlijk ook wel, maar minder obvious.quote:
gewoon van die aziaten afblijvenquote:Op maandag 16 februari 2015 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Thaise was een echte golddigger en die Filipijnse eigenlijk ook wel, maar minder obvious.(Was meer cultureel dat de man zich te pleuris moet werken voor vrouw en kinderen en alles voor hen moet betalen.)
Hij is nog best wel een vriendelijke man.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]Dude! In wat voor kringen verkeer je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |