quote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, hier heb je alvast de beelden uit de nieuwe aflevering.Op het imdb forum werd de kolonel al T-1000 genoemd na die drie shotgun blasts van dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Dit ja. Enige dat ontbrak was een goede neukscène. Dan was het echt Banshee op zijn bestquote:Op maandag 2 maart 2015 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In te zakken? Kai Proctor ontvoerd door de negers omdat zijn nichtje achter zijn rug om alsnog ging leveren aan de Salvadoranen, een gekwetste militair die zint op keiharde wraak vanwege de beroving, Job en Sugar die een mooie dynamiek hebben samen en Hood die op gruwelijke wijze afrekent met Chayton in een heerlijke New Orléans setting. Ik vond het juist een geweldige aflevering! Beste in een hele lange tijd!
Hij werd al een eunuch genoemd.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Is niemand hierboven nu zo helder om te bedenken dat Burton zijn pik gewoon kwijt is? Niemand kijkt zo geschokt als iemand hem niet omhoog krijgt hoor
Volgens mij wordt dat hierboven in welgeteld 2 posts besproken, en beide posts noemen die mogelijkheidquote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Is niemand hierboven nu zo helder om te bedenken dat Burton zijn pik gewoon kwijt is? Niemand kijkt zo geschokt als iemand hem niet omhoog krijgt hoor
Dat ja. Dan kan je beter zelf goed lezen dan insinueren dat de rest hierboven niet helder genoeg is om dat in te zienquote:
Wellicht was het gewoon een iets te moeilijk woord.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja. Dan kan je beter zelf goed lezen dan insinueren dat de rest hierboven niet helder genoeg is om dat in te zien
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
Wellicht was het gewoon een iets te moeilijk woord.
We kunnen nou eenmaal niet allemaal een woordenschat hebben van meer dan 100 woorden.quote:
Was 's ochtends vroeg denk ik. Iedereen lag uit te brakken.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:49 schreef Luuksor het volgende:
Het enige wat mij tegenstond aan die aflevering waren de lege straten in NO..
In llorret was het om 6 uur sochtends ook leeg. Maar wel licht en zonnig.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:49 schreef Luuksor het volgende:
Het enige wat mij tegenstond aan die aflevering waren de lege straten in NO..
Dat was toch wel duidelijk uit de scene?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef Eekhoorn_ het volgende:
misschien een micropenis die hapert?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk uit de scene?
Ja dat was het punt. Het is overduidelijk, vandaar dat ik niet helemaal begreep waarom mensen hier de mogelijkheid tot homosexualiteit ofzo open hielden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk uit de scene?
Neemt niet weg dat zijn character best een homo kan zijn trouwens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:09 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Ja dat was het punt. Het is overduidelijk, vandaar dat ik niet helemaal begreep waarom mensen hier de mogelijkheid tot homosexualiteit ofzo open hielden.
Ook vaag dat die dodelijke aanval van Chayton op dat militaire konvooi in de eerste aflevering nooit meer enige consequentie heeft gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:35 schreef planethugo het volgende:
Chayton was een echte badass maar zijn verhaal was nu wel op, keer op keer op het nippertje ontsnappen werd vermoeiend. Al had ik me meer van zijn verhaallijn voorgesteld, dat hij een heel leger indianen op de been ging brengen en banshee over ging nemen ofzo, hij had het toch de hele tijd erover dat het oorlog is. Nu heeft ie alleen een politiebureau een nacht gegijzeld en daarna op de vlucht geslagen.
Ook nog de tetten van Brock z'n ex thans neukertje van Proctor en wie weet seksslaaf van de negers.quote:en idd weinig tetten dit seizoen, rebecca alleen in die eerste scene van aflevering 1 van ver af in een bed. Boring
Ga je toch lekker Girls of the Playboy Mansion kijken ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:21 schreef znarch het volgende:
Over tetten gesproken. Zit nu in seizoen 2 maar wanneer komen de grote tetten eindelijk?
Lijkt alsof ze bij de casting een kleine tetten fetish hebben.
Toch wel nadeel aan deze serie
Het lijkt eerder alsof iemand die daarover klaagt een grote-tetten-fetish heeft. En drama niet kan waarderen voor wat het is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:21 schreef znarch het volgende:
Over tetten gesproken. Zit nu in seizoen 2 maar wanneer komen de grote tetten eindelijk?
Lijkt alsof ze bij de casting een kleine tetten fetish hebben.
Wel een major plothole dat idd. Die mariniers worden helemaal loco als er wat geld van ze wordt genakt maar wapens en wat dode mannetjes boeit kennelijk nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook vaag dat die dodelijke aanval van Chayton op dat militaire konvooi in de eerste aflevering nooit meer enige consequentie heeft gehad.
[..]
Ook nog de tetten van Brock z'n ex thans neukertje van Proctor en wie weet seksslaaf van de negers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |