SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, z'n IF heeft geen UP.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik nu scheel of staat Depay niet bij de UP IF's er bij ?![]()
Up heeft een +1. Zn IF +2. Dan telt het niet geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik nu scheel of staat Depay niet bij de UP IF's er bij ?Maar diep van binnen lach ik.![]()
ik scoor me net toch een long shot finesse shotGing het ff proberen door de vorige tt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, omdat de UP niet boven z'n IF uitkomt wordt z'n IF niet geUPd. Zelfde geldt voor Menezquote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij staat niet bij het plaatje
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij staat niet bij het plaatje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah ok.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, omdat de UP niet boven z'n IF uitkomt wordt z'n IF niet geUPd
Dan heeft die IF nauwelijks meerwaarde boven de UP NIF dus
En heeft hij nog steeds een hele slechte finishing stat.![]()
Linkje naar UP info in de OP gezet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je was me voor, gewoon even de spelregels doorlezen van te vorenquote:
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Speltip 14.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je was me voor, gewoon even de spelregels doorlezen van te voren![]()
Hij had al 77 toen hij nog bij Villarreal speelde. Zijn getransferde versie van Arsenal was nog 72.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef DutchSL het volgende:
Die UP Gabriel alleen maar omdat hij uit La Liga weg is![]()
die gaat rare wordenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had al 77 toen hij nog bij Villarreal speelde. Zijn getransferde versie van Arsenal was nog 72.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf nu kunnen we er in ieder geval naar verwijzen als er vragen over komen nogquote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wacht, er zijn mensen die de OP lezen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien een goed moment om te kopen omdat iedereen nu zijn kaarten dumpt om een snelle winst te pakken?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Griezzman krijgt een UP, waarop vervolgens zijn kaart minder waard wordt. En niet zo'n klein beetje
[ afbeelding ]![]()
Gaat me vooral om die pace.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had al 77 toen hij nog bij Villarreal speelde. Zijn getransferde versie van Arsenal was nog 72.
Gabriel heeft H2H 68 acceleration en 74 sprint speed, maar nu opeens 76 pace in FUT.
Otamendi heeft H2H 74 acceleration en 76 sprint speed, maar nu slechts 71 pace in FUT.
Ze hebben Gabriel voor FUT dus nog een beetje extra pace gegeven en Otamendi nu juist een beetje minder pace.![]()
Never catch a falling knife. Als de prijs stabiliseert, of weer licht stijgt is een goed instapmoment. Goed timen dat je precies op de bodem instapt is schier onmogelijk. Vraag je wel af: Waarom zou die gekke Griezmann weer zo duur worden? Dit was een typische bubble die nu geklapt is waarschijnlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Misschien een goed moment om te kopen omdat iedereen nu zijn kaarten dumpt om een snelle winst te pakken?
Maar ik zit er vaker naast dan dat ik het juist heb trouwens.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Niet zeggen: Je zou het er op kunnen wagenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Never catch a falling knife. Als de prijs stabiliseert, of weer licht stijgt is een goed instapmoment. Goed timen dat je precies op de bodem instapt is schier onmogelijk. Vraag je wel af: Waarom zou die gekke Griezmann weer zo duur worden? Dit was een typische bubble die nu geklapt is waarschijnlijk
Maar ik zit er vaker naast dan dat ik het juist heb trouwens.
#LockupDS2![]()
Scheelt veel miljoentjes. Even achteraan gaan dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef renevandieren het volgende:
Toure in een pack maar hij is niet oranje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk dat hij zijn broer in een pack heeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt veel miljoentjes. Even achteraan gaan dan.
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die moet dan wel extra zwart zijn ter compensatiequote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
denk dat hij zijn broer in een pack heeft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |