Weet je trouwens al aan welke opleiding je gaat beginnen? Of zit dat er nog niet aan te komenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, niks aan te doen. Hopelijk komen ze nog eens als ik het wat breder heb.
Gewoon eens een weekje geen drugs gebruiken vieze kkjunkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, niks aan te doen. Hopelijk komen ze nog eens als ik het wat breder heb.
2073quote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je trouwens al aan welke opleiding je gaat beginnen? Of zit dat er nog niet aan te komen
Ik had ook een keer een leuke maar toen vond iedereen het een tongtopic en mocht ik niet meer zulke topics makenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee maar die tongtopics met een TT en dan een woordgrap vind ik het leukste.
Er is een vertaalacademie hier in Maastricht, lijkt me verder niet fantastisch, maar ben ik wel goed in waarschijnlijk. Dat is het enige dat ik tot nu toe bedacht heb.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je trouwens al aan welke opleiding je gaat beginnen? Of zit dat er nog niet aan te komen
mag ik haar een keertje lenen? :$quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw kan dat met haar tong
nee... gothquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik haar een keertje lenen? :$
Waarom niets met journalistiek/politiek? Dacht dat je dat leuk vondquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is een vertaalacademie hier in Maastricht, lijkt me verder niet fantastisch, maar ben ik wel goed in waarschijnlijk. Dat is het enige dat ik tot nu toe bedacht heb.
Journalistiek zei je half jaartje terug ofzo toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is een vertaalacademie hier in Maastricht, lijkt me verder niet fantastisch, maar ben ik wel goed in waarschijnlijk. Dat is het enige dat ik tot nu toe bedacht heb.
irrelevant in de discussie.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Journalistiek lijkt me wel tof inderdaad, maar zit hier in de buurt volgens mij niet echt. Politicologie is alleen op universitair niveau volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niets met journalistiek/politiek? Dacht dat je dat leuk vond
Frank is de mijne gaan tolereren. Mijn eerste poging tong-odes forumbreed posten werd een weekban.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had ook een keer een leuke maar toen vond iedereen het een tongtopic en mocht ik niet meer zulke topics maken
hahahaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker tussen je billenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en onze loco thezappa heeft ook kinderenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb moeite met de gedachte dat WCH een getrouwde man is.
Heb je ook kinderen WCH?
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb moeite met de gedachte dat WCH een getrouwde man is.
Heb je ook kinderen WCH?
Jou.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Aberella het volgende:
Welke user zouden jullie als eerste bannen als je modje was?
Jou.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Aberella het volgende:
Welke user zouden jullie als eerste bannen als je modje was?
alleen al het idee om een ''shitlist'' te hebben is kinderachtig.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SHITLIST JE STAAT OP DE SHITLIST 4x AL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |