En met mijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IEDEREEN DIE LULLIG DOET TEGEN HERMAN KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
wowquote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef housesoftheholy het volgende:
95 % van nijn posts is serieus. Kan er ook niks aan doen dat mijn grappig bedoelde posts blijven hangen. Is niet mijn fout dat ik grappig, bijdehand en adrem ben.
Ging ik ook stuk om.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef housesoftheholy het volgende:
95 % van nijn posts is serieus. Kan er ook niks aan doen dat mijn grappig bedoelde posts blijven hangen. Is niet mijn fout dat ik grappig, bijdehand en adrem ben.
Wat heeft nijn er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef housesoftheholy het volgende:
watquote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IEDEREEN DIE LULLIG DOET TEGEN HERMAN KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
kom maar...beide met 2 vingers in de neus en een arm op de rugquote:
vieze gothic met je gitaarquote:Op zondag 15 februari 2015 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
Even gitaren in de auto leggen hoor jongens.
Nee Tong.quote:
Spoelen met water, niet vegenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
denken jullie even na wat jullie willen dat ik doe. ik ga even zo pijnloos mogelijk proberen te poepen.
quote:
zieke intimidatie wowquote:Op zondag 15 februari 2015 21:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kom maar...beide met 2 vingers in de neus en een arm op de rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |