Heb ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:16 schreef hcwp het volgende:
Lukt prima, en anders even met een slijptol, dan ben je er in een paar seconden doorheen
Als deze niet wit blijft dan word het 2 tinten donkerder dan de muur is. En het worden in geen geval 3 kleuren, want ik hou van rustquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:41 schreef Koepert het volgende:
Mbt binnenkant van de kast. Krijg je die in dezelfde kleur als de wand? (De Kamer-wand dus) Dan zou ik, als dat lukt, de achterwand van de kast in die kleur doen, de planken (kopse kanten iig) wit laten.
Maar dat is natuurlijk mijn mening en smaak
Zou er even een paar pootjes onder zetten zodat je lijst gelijk komt met je tussen dorpel van het kozijn. Geeft een rustiger beeld en je ziet de bies van de vloer doorlopen wat ruimtelijker over komt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:41 schreef Koepert het volgende:
Mbt binnenkant van de kast. Krijg je die in dezelfde kleur als de wand? (De Kamer-wand dus) Dan zou ik, als dat lukt, de achterwand van de kast in die kleur doen, de planken (kopse kanten iig) wit laten.
Maar dat is natuurlijk mijn mening en smaak
Hij is ook erg mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Als deze niet wit blijft dan word het 2 tinten donkerder dan de muur is. En het worden in geen geval 3 kleuren, want ik hou van rust![]()
Maar voor nu: dit is hem
Die dorpel zit wel een flink stuk hoger lijkt het (>15cm). Pootjes is voor de vloer wel een goed idee. Ik zou voor pootjes gaan maar die dorpel even vergeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:31 schreef jpajs het volgende:
[..]
Zou er even een paar pootjes onder zetten zodat je lijst gelijk komt met je tussen dorpel van het kozijn. Geeft een rustiger beeld en je ziet de bies van de vloer doorlopen wat ruimtelijker over komt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
Ik geniet wel echt elke dag van het huis zoals het is. Zit je aan de keukentafel te puzzelen en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Ik ben zo benieuwd wat iedereen er van gaat vindenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef belle1608 het volgende:
Zoooo gaaf wordt het, ben zo benieuwd in het echt
Ja heel tof! Ik ga als ik tijd heb van de zomer een fotoboek maken met wat quotes van hier er bij. Dan kan ik ook wat makkelijker laten zien wat ik heb gedaan als ik het er met mensen over hebquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef Soof-87 het volgende:
Ik had al een tijd niet meer gekeken, maar wat is het mooi geworden!!!
Dit topic blijft dan ook tof trouwens, soort van dagboek waar je in terug kunt lezen/kijken
Dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef Kirb het volgende:
Mooi zeg!!
Dat kleurtje op je muur, is dat vintage blue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |