niet geïnteresseerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef TARDIS. het volgende:
Laten we met een groepje vlotte gasten Der_Mann klappen geven
Wat is jouw schoonheidsideaal?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo lelijk man![]()
. Sowieso zulke lichaamscultivatie
![]()
.
Wat was je eerste account eiglk?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In al die topics ook jezelf tegenkomen
iets met brainless, maar ik weet het niet meer, en in die tijd zat ik bij chello en ik kom het account ook niet meer inquote:
Oh ja toen was het volgens mij zelfs verplicht om te registreren met de email van je provider.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iets met brainless, maar ik weet het niet meer, en in die tijd zat ik bij chello en ik kom het account ook niet meer in
Zou er geen ring om doen, maar vind het wel lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo lelijk man![]()
. Sowieso zulke lichaamscultivatie
![]()
.
huh watquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja toen was het volgens mij zelfs verplicht om te registreren met de email van je provider.
Zoiets meen ik me te herinneren.quote:
Ja klopt... met Hotmail en later gmail kon je geen account aanmaken, mijn oudste kloons waren allemaal op sub emails van chello (ik kon er 5 aanmaken toen)quote:
Ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
zaten jullie allemaal 10 jaar geleden ook al op FOK!?
Zoiets was het ook, met een Hotmail kon ik mezelf toen niet registrerenquote:
Alleen 2NutZ.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
zaten jullie allemaal 10 jaar geleden ook al op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |