jij bent duidelijk nog nooit op mijn werk geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door gianni61 op 13-05-2015 11:00:40 (spoilerfail) ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog nooit op mijn werk geweestDan moet je zelf beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi AppeltjeMisschien werkt het er wel aanstekelijk.
Hoi giann.
Omdat peer.
die hoop heb ik opgegevenquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan moet je zelf beginnen.Misschien werkt het er wel aanstekelijk.
Hoi giann.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hoop heb ik opgegeven
alles goed met onze appel?
goed, bijna lang weekend. zin inquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, prima.Beetje lui vandaag.
En met jou?
lokquotequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga nergens heen hoorheb wel een kaartje hier liggen voor tweede persoon gratis toegang enzo. Mja dit soort dingen zijn niks voor mijn
ligt nog een beetje aan het weer.quote:
Hopelijk lekker zonnig de komende dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt nog een beetje aan het weer.
morgen waarschijnlijk naar een tractorpulling wedstrijd en zaterdag feest van een jongen die nu een mega verjaardagsfeest wilt omdat hij zn vorige verjaardag in coma lag.
de rest is nog vrij in te plannen
nja, hij zal er nooit helemaal bovenop komen, maar sowieso beter dan een kasplantje zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk lekker zonnig de komende dagen.
Jeetje, zal wel een heel feest worden dan, van die jongen. Heftig, maar wel fijn dat hij uit coma is geraakt!
Lastige situatie, maar lijkt me inderdaad wel beter, ja. Veel plezier in ieder geval!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hij zal er nooit helemaal bovenop komen, maar sowieso beter dan een kasplantje zijn
zij ons niet schijnbaarquote:
nee, zeker nietquote:
topshow hier allesquote:Op maandag 1 juni 2015 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zeker niet
ja, hier alles prima.
en bij jou?
waarom is ze weg danquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:07 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zei tegen kb dat jullie der riepen maar helaas
ach. 1x kaal scheren en je bent er van afquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:54 schreef Cosmo. het volgende:
ze heeft hoofdluis en moet hele dag krabben
luizenlevenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:54 schreef Cosmo. het volgende:
ze heeft hoofdluis en moet hele dag krabben
Braddie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Oke bedankt
Hoe kom je in dit topic terexht
Die naam ken ik welquote:
Weer zo lang wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |