De jongen in kwestie is nu een WVS-er met overgewicht. Zie hem nog regelmatig in zijn busje niksen.quote:
Heb je dan niet de neiging om iets te ondernemen?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jongen in kwestie is nu een WVS-er met overgewicht. Zie hem nog regelmatig in zijn busje niksen.
Zijn kankerbusje onder te kladden met zijn mooie geometrische teken bedoel je?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je dan niet de neiging om iets te ondernemen?
Oeh! Het zit DIEP!quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn kankerbusje onder te kladden met zijn mooie geometrische teken bedoel je?
Ik denk dat TS na dit voorval inwendige stokslagen heeft gekregen van zijn vader en/of oom.quote:
rofl!quote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat TS na dit voorval inwendige stokslagen heeft gekregen van zijn vader en/of oom.
Verander die hartjes maar in grotere en dikkere hakenkruisen in dezelfde kleuren als je een beeld wil vormen van de toenmalige plaats delict.quote:
Ik zocht me kapot, ben allang blij dat ik dit kon vinden.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verander die hartjes maar in grotere en dikkere hakenkruisen in dezelfde kleuren als je een beeld wil vormen van de toenmalige plaats delict.
Ooit een hitlerkopietje tegengekomen?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef Klaploper het volgende:
Wil tekenden vroeger op school met stift hakenkruizen op het glas van het kopieerapparaat. En dan maar hopen dat iemand tientallen kopieen moet maken.
Mijn opa zegt dat ie andersom moetquote:
Dat kloptquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mijn opa zegt dat ie andersom moet
de Joodsche lobby wil ons anders laten gelovenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef gamergirl96 het volgende:
Een hakenkruis is onschuldigIk zie het probleem niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_%28symbool%29
;;pquote:Op zondag 15 februari 2015 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft vast nog wat mooie medailles op zolder.
Wel boze leraren op ons dak gehad. Maar ja, geen bewijs dat wij het waren.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ooit een hitlerkopietje tegengekomen?
Het bewijs materiaal vernuftig vernietigd?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:49 schreef Klaploper het volgende:
Wel boze leraren op ons dak gehad. Maar ja, geen bewijs dat wij het waren.
Stift pakken, kruisje tekenen en snel weglopen en van een afstandje kijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het bewijs materiaal vernuftig vernietigd?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef Klaploper het volgende:
Wil tekenden vroeger op school met stift hakenkruizen op het glas van het kopieerapparaat. En dan maar hopen dat iemand tientallen kopieen moet maken.
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgenvroeg 5 voor 9, piemels op het kopieerapparaat van mijn onderwijsinstelling tekenen.
fixedquote:Op zondag 15 februari 2015 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jongen in kwestie is nu een SS-er met overgewicht. Zie hem nog regelmatig in zijn busje niksen.
nette man , merk je zoquote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij groet altijd wel netjes. Handje uitgestrekt de lucht in.
Neo-nazi.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Punten voor je stoepkrijtkamaraadje
Hij is gewoon slim. een echte nazi schaamt zich niet voor wat hij vindt en zou het dus nooit verbergen.quote:
Ja, had mijn vader dat nou maar ingezien toentertijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:50 schreef Pharkus het volgende:
gewoon 4 lijntjes erbij en je hebt 4 4kantjes.
Hij liep toch weg of niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hij is gewoon slim. een echte nazi schaamt zich niet voor wat hij vindt en zou het dus nooit verbergen.
Soms zie je je fouten pas op latere leeftijd in.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, had mijn vader dat nou maar ingezien toentertijd.
Toentertijd wist ik nog niet van het bestaan van Fok! af. Deze flashback kwam van het weekend opeens tot me.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef Homijn het volgende:
Dit is wel een heel erg nagekomen klacht van TS. Desalniettemin terecht.
Laatste keer checkte ik mobiel en die pakt tinypic video niet. Momentje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef probeer het volgende:
Ik had ietsjes meer erkenning verwacht ...
Nu gekeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef probeer het volgende:
Ik had ietsjes meer erkenning verwacht ...
Danku en graag gedaan. Leukste moment van mijn week. Heb daarna nog zeker een half uur met 2 vrienden in een tegenovergelegen lokaaltje gezeten met de deur op een kier. Helemaal enthousiast en hyped, als kinderen onderweg naar Disneyland. Om vervolgens in maniakaal gelach uit te barsten toen iemand van de financiële administratie kwam kopiëren. Natuurlijk de deur dicht getrokken om vervolgens muisstil te zijn, net doen alsof we er niet waren. En dan een half uur later een glimlachende maar hoofdschuddende conciërge tegen komenquote:
Heldendaad. Echt. Over die shit moet je topics openen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku en graag gedaan. Leukste moment van mijn week. Heb daarna nog zeker een half uur met 2 vrienden in een tegenovergelegen lokaaltje gezeten met de deur op een kier. Helemaal enthousiast en hyped, als kinderen onderweg naar Disneyland. Om vervolgens in maniakaal gelach uit te barsten toen iemand van de financiële administratie kwam kopiëren. Natuurlijk de deur dicht getrokken om vervolgens muisstil te zijn, net doen alsof we er niet waren. En dan een half uur later een glimlachende maar hoofdschuddende conciërge tegen komen
Ik ga echt veel vaker kinder-dingen doen.
Gewoon fftjes voor de lol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou 'm stiekem wel naar OUD willen schoppen.
Haal je hem zelf weer terug?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom ook niet, eventjes dan.
Ik had wat meer enthousiasme verwacht zo op de zaterdag, ik neem 'm wel weer mee.quote:
Nou nou, ik wilde best mee voetballenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had wat meer enthousiasme verwacht zo op de zaterdag, ik neem 'm wel weer mee.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Klik
Was de volgorde van de cijfers in je naam vergeten, dus die ontbreken ..
Hahaha goed topic weer oinkquote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein hoinkje was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |