Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar vanavond wel, natuurlijk. Want zo rol jij.
ja jij moet echt opletten nou ik pak je echt nog een keerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.
totoquote:
WOWquote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.
Je hebt me hiermee diep, diep geraakt dead...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.
met je vijlig hijds vestjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja jij moet echt opletten nou ik pak je echt nog een keer
Lekker voor je.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt me hiermee diep, diep geraakt dead...
Nee, zo'n site die Kingstown ooit eens poste.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Jij hebt gewoon mijn Braddie Bingokaart als voorbeeld genomen.
toto disst ze tegelijk kkrhardquote:
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mij bedoelde hoor.
Jawel, side is op pagina een.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennen
etto is gewoon dombo
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.
jammer genoeg ben jij op pagina 2quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, side is op pagina een.
Ja, omdat het erover ging dat je gestopt was.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.
Ze is gewoon betrapt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, omdat het erover ging dat je gestopt was.
quote:
ja allemaal mad man, niet normaal.. vooral willow hoorde ikquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb ik een willow en remi fittie gemist?
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennen
etto is gewoon dombo
dat vind je alleen maar leukquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |