Ben je weer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met woorden uit te rekken
Maar waarom stond je status eerst op online en meteen nadat ik dat postte op verborgen?quote:
Rustig man hee, wat schiet je snel uit je slof de laatste tijd :squote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK BEDOEL IN ZIJN SOCIALE MILIEU.
nee het is gewoon iets wat mij fijn lijktquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je weer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?
Je vriend is weer flink in het nieuws vandaagquote:
ik ben vandaag volwassen gewoorden hoor, Etto.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is de invloed van Der Mann... een soort lopende mad-verstrekker.
Klopt, zag hem vanochtend nog haspelen bij zo'n vrouw aan tafel..quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vriend is weer flink in het nieuws vandaag
Zijlstra 'beschermt' graai-VVD'er Verheijen
Zijlstra: opgestoken middelvinger van Grieken
Ik zie het. Wat goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben vandaag volwassen gewoorden hoor, Etto.
en z'n calimerocomplexquote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heeft misschien met zijn minderwaardigheidscomplex te maken
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxball.... dead? Of heb je WEER geen zin en ben je jonko's aan het kweken...
dat is DjeDjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
SIDEEFFECT! Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin van mij!!!
Maar vanavond wel, natuurlijk. Want zo rol jij.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom stond je status eerst op online en meteen nadat ik dat postte op verborgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |