Maar het is leuker als mensen voor jou minenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:09 schreef Faux. het volgende:
Speel het alleen. Serieuze suggestie. Minecraft werkt bijna therapeutisch als je het rustig in je eentje speelt.
zelfkennis is iets wat je nog niet geleerd heb zie ikquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
waar ik een klacht over heb is de mensen die het spelen. Mijn god, allemaal 12-jarige autisten.
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
Het is een geniaal spel maar waar ik een klacht over heb is de mensen die het spelen. Mijn god, allemaal 12-jarige autisten. Je kan niet eens normale gespreken met die jochies voeren.
haha exemplarisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:10 schreef Fylax het volgende:
Hoi TS, ik wil wel samen met jou Minecraften.
Niets mis met zelf hakkenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:10 schreef JustRust het volgende:
[..]
Maar het is leuker als mensen voor jou minen
Probeer euro truck simulatorquote:Op zondag 15 februari 2015 16:09 schreef Faux. het volgende:
Speel het alleen. Serieuze suggestie. Minecraft werkt bijna therapeutisch als je het rustig in je eentje speelt.
Wat is datquote:
Stiekem best wel leuk spel voor een weekje of 2. Daarna saai.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Probeer euro truck simulator
Voordat je het weet ben je net zon simpele ziel als de meeste truckers
Als je geboren bent in 1972 voldoe je helaas niet aan de maximumleeftijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef mig72 het volgende:
Ik heb nooit Minecraft eerder gespeeld.
Zou men mij dit spel aanraden?
Ik zie nu dat het met het plaatsen van kubus vormige blokken te maken heeft? Een soort van lego's?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je geboren bent in 1972 voldoe je helaas niet aan de maximumleeftijd.
Het is eigenlijk een soort van Lego ja, maar dan digitaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het met het plaatsen van kubus vormige blokken te maken heeft? Een soort van lego's?
Hoe kan dat blijvend fascinerend zijn?
Nee ik ben geboren in 79
Ditquote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Stiekem best wel leuk spel voor een weekje of 2. Daarna saai.
En dan na het een jaar niet gespeeld te hebben is het weer leuk voor een paar weken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dit
Maar daarna komt de multiplayer en de constante updates die het weer een beetje leuk maken.
Maar je moet het ook een beetje leuk houden.... Af en toe eventjes en mooi muziekje opquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan na het een jaar niet gespeeld te hebben is het weer leuk voor een paar weken.
Dus lego bouwen, en daarmee gebouwen en evt stadjes?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van Lego ja, maar dan digitaal.
Gewoon fort bouwen van drie lagen obsidian met overlappende rand tegen spinnen, duh.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:13 schreef JustRust het volgende:
[..]
Hout hakken ja. Maar geen steen, dat is gwn way to boring...
Ja. Je kunt ook de survivalmodus spelen, waarin je alle grondstoffen zelf moet verzamelen en maken, en jezelf in leven moet houden door dieren (eten) te jagen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:19 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus lego bouwen, en daarmee gebouwen en evt stadjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |