zou ik ff in het feedback topic zetten als ik jou wasquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #87 Met speciale aanbiedingen!
Daar kan hij prima bij.
hoiquote:Op zondag 15 februari 2015 16:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij zoekt toch aandacht van wijven?
Inderdaadquote:
Is waarschijnlijk een Fok!ker die in de SC post.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Hij zoekt toch aandacht van wijven?
Moet Remo maar van de andere chicks afblijven.quote:
Remo gespot.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow wat een kutwijf.. Het uitmaken over FacebookWat een snol, dan is het ook maar beter dat die kerel weg bij d'r is.
Doet elke jongen toch? Had ze kunnen weten van te voren.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet Remo maar van de andere chicks afblijven.
Ik ga dit naar jouw vriendinnetje doorsturen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doet elke jongen toch? Had ze kunnen weten van te voren.
zo is het maar netquote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doet elke jongen toch? Had ze kunnen weten van te voren.
Ik ben single.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga dit naar jouw vriendinnetje doorsturen.
Nog wel een tijdje denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe lang ga je dit nog gebruiken?
quote:
quote:
he bahquote:Op zondag 15 februari 2015 16:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een Fok!ker die in de SC post.
Waarom heb jij altijd zulke ongelooflijke tokkies op je fb? Hoe kom je daaraan?quote:
geen ideequote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zulke ongelooflijke tokkies op je fb? Hoe kom je daaraan?
Er zijn op facebook alleen maar tokkies.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zulke ongelooflijke tokkies op je fb? Hoe kom je daaraan?
Zou voor mij een reden zijn fb te verwijderenquote:
Beetje laat maar dat dusquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #87 Met speciale aanbiedingen!
Daar kan hij prima bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |