Koffie, thee, water en melk. Meer drink ik niet eigenlijk. Vruchtensap en frisdrank drink ik nooit.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:17 schreef Paul het volgende:
Ok laat ik het zo zeggen, wat drinken mensen dan elke dag die niet drinken? Cola, koffie, thee? En een sapje sinaasapelsap? Dat is toch saai?
Als ik die reacties hier lees, moeten sommigen nog beginnen aan hun eerstequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Paul het volgende:
21 FOK!kers drinken vandaag het laatste drankje
Nee zo bedoelde ik het niet, maar ik zelf ben gewend om s'avonds laat een alcoholistisch drankje te drinken. Dus ik vraag me af wat andere mensen dan drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef HPLC het volgende:
Net doen alsof je een spannend leven heb als je elke dag drinkt![]()
Een ouderwets glas limonadequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, maar ik zelf ben gewend om s'avonds laat een alcoholistisch drankje te drinken. Dus ik vraag me af wat andere mensen dan drinken
Tussen 8 en half 10 een pot thee, dan duizend keer naar de wc gaan en om 11 uur het muizenholletje in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, maar ik zelf ben gewend om s'avonds laat een alcoholistisch drankje te drinken. Dus ik vraag me af wat andere mensen dan drinken
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tussen 8 en half 10 een pot thee, dan duizend keer naar de wc gaan en om 11 uur het muizenholletje in.
Kruidenthee of rooibos hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens van Thee schijn je minder goed te slapen want caffeine
Wat een demotiverende opmerking voor mensen die er net aan beginnen. Beetje onnodig treurig, tenminste als mijn interpretatie van je post en de reden waarom je het post klopt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aangezien ik met vlag en wimpel al voor deze uitdaging geslagen ben, zal ik jullie op de hoogte houden hoe het is om na weken van onthouding weer te mogen drinken.
Ik verwacht volgende week mijn eerste alcohol consumptie van dit jaar.
Hoezo demotiverend?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat een demotiverende opmerking voor mensen die er net aan beginnen. Beetje onnodig treurig, tenminste als mijn interpretatie van je post en de reden waarom je het post klopt...
De rest begint toch morgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo demotiverend?
Dan ben ik al 2 maanden bewust nuchter. Als in ik trek geen wijnfles open voor 's avonds. Maar ik heb volgende week een feestje en dan zou ik graag 1 of 2 biertjes dan wel wijntjes willen drinken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |