Het is een complot!quote:
Meer koffie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Twee koffie groot glas water en nu?
Super tof! Dat vind ik best wel handig haha.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
Nu met aftelklok
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
Oh ik drink meestal door mijn mondquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Super tof! Dat vind ik best wel handig haha.
Wat voor effecten heeft dat tot nu toe gehad op je? Qua gezondheid enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:04 schreef Azorius het volgende:
Ik drink sinds twee à drie maanden geen alcohol meer, dus die 40 dagen wil ik er ook nog wel aan vastplakken. Zet mij ook maar in de OP.
Mensen die FOK!-ers schrijven i.p.v. FOK!kersquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
Nu met aftelklok
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
Van dat alcoholtekort gaat jouw autisme een beetje opspelen Robert, let daar op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mensen die FOK!-ers schrijven i.p.v. FOK!kers
Sorry, Nick Carterquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van dat alcoholtekort gaat jouw autisme een beetje opspelen Robert, let daar op.
Heel goed jongen, we moeten allemaal een beetje op elkaar passen in deze strijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, Nick Carter
Ik zal me proberen in te houden.
Die effecten zijn niet echt spectaculair hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wat voor effecten heeft dat tot nu toe gehad op je? Qua gezondheid enzo.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mensen die FOK!-ers schrijven i.p.v. FOK!kers
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, Brian Littrell
Ik zal me proberen in te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |