quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:17 schreef wunderbaum het volgende:
Nee dankje.Rijdt dat nog een beetje, zo'n veredelde Fiat TIPO?
quote:Je hebt maar mazzel met zo'n gulle apk-boer!
Op vrijdag 11 april 2003 18:17 schreef wunderbaum het volgende:
Nee dankje.
quote:Kewl! Ik rij in een Delta 2.0 16V, hij rijd idd super en trekt goed op bij het verkeerslicht.. Stond laatst achter een CRX. Die gast zat al de hele tijd zijn toerenteller te testen en in z'n achteruitkijk spiegel naar me te kijken en toen het groen werd zat ik na een paar meter al bijna met mijn voorkant bij hem binnen
Op donderdag 10 april 2003 21:25 schreef qbus het volgende:
Ik rijd sinds anderhalve week in een zwarte Delta. 1.8 16v.Beeldschone,soepele auto met veel trekkracht onderin en een soepele motor. Je merkt echt dat je iets speciaals onder je kont hebt!
Ik was al heel lang verliefd op dit beestje.
![]()
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 21:15 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Kewl! Ik rij in een Delta 2.0 16V,

Tja, ik heb geen smaak, maar dit vind ik toch wel het mooiste dat Lancia in de afgelopen jaren op de weg heeft gezet... De Lancia Thesis. Zijn er meer mensen die er zo over denken of sta ik weer alleen in mijn mening?
quote:Wat mij betreft sta je alleen... het is iig wel een eigen design enzo, maar imo lelijk....
Op zaterdag 12 april 2003 22:08 schreef LordAnger het volgende:
[afbeelding]Tja, ik heb geen smaak, maar dit vind ik toch wel het mooiste dat Lancia in de afgelopen jaren op de weg heeft gezet... De Lancia Thesis. Zijn er meer mensen die er zo over denken of sta ik weer alleen in mijn mening?
quote:Eens!
Op zaterdag 12 april 2003 22:19 schreef Xtreem het volgende:
of, en hier sta ik waarschijnlijk alleen: zo'n kappa coupe
De kappa coupe is stijlvol, exclusief en herkenbaar lancia... top coupe dus!
quote:Ik vind hem niet zo, ik begrijp dat ze hiermee proberen aan te haken bij een duurder segment maar mooi vind ik het niet echt. Maar goed, ik vond de Kappa ook ooit niet mooi en nu heb ik er zelf een.
[afbeelding]Tja, ik heb geen smaak, maar dit vind ik toch wel het mooiste dat Lancia in de afgelopen jaren op de weg heeft gezet... De Lancia Thesis. Zijn er meer mensen die er zo over denken of sta ik weer alleen in mijn mening?
Een Lancia is een Italiaanse auto en als ik me niet vergis staan die niet bekend om hun geweldige electronica. Dat geldt voor Fiat, Alfa en Lancia. Over de reputatie van Alfa's wil ik het hier niet hebben, maar gaan soortgelijke verhalen ook rond over Lancia? Wat zijn de zwakke punten?
Ik ben aan het rondkijken voor een auto en kwam een Lancia Lybra tegen, hoewel ik eigenlijk nooit over Lancia had nagedacht werd ik toch wel aangenaam verrast:
quote:Van voren vind ik um lelijk.
[afbeelding]
quote:Een hele gave bak. Heel stijlvol. En zal jammergenoeg wel een flinke duit kosten.
quote:Een hele mooie verschijning, zeker als ie opeen komt langsrollen

Zelf hebben we een Lancia Beta 2000 en een net nieuwe Lancia Lybra Emblema ![]()

De 2.4 JTD versie
Kwaliteit is niet erg hoog (ingescannde foto's
)
quote:* half jaar erna *
Op maandag 16 juni 2003 17:56 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind de Thesis wel zo'n on-wijs mooie bak, snap niet dat je er nooit een ziet rijdenAls ik de knaken had zou ik er echt onmiddellijk een aanschaffen.
Ik heb er 1x een zien rijden
In het echt issie veel mooier als op foto's
quote:replica, wat wil dat zeggen? nep?
Op donderdag 5 februari 2004 18:24 schreef sdk het volgende:
Delta Integrale rally replica, enige in Nederland[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Reputatie van Lancia? tjah het blijft een italiaanse auto en heeft dus de reputatie dat ze snel roesten en qua electronica niet denderend zijn. Of dit echt zo is weet ik niet, keb zelf het geld nog niet bij elkaar kunnen sprokkelen om een EVO II + cat te halen.
Op maandag 16 juni 2003 20:45 schreef TripleM het volgende:
Niemand die meer kan vertellen over de reputatie van Lancia?
quote:Er zijn Intergrales gebouwd toen ze 5x achter elkaar kampioen waren en 6x als 't goed is (in ieder geval toen met 6x). Die zijn echter niet lijkend op de originele rally van toen (alleen de blauwe lijn etc).
Op maandag 9 februari 2004 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
replica, wat wil dat zeggen? nep?
Volgens mij stond er een jaartje geleden eentje in de autotrader voor 3000,- euro. Ik vond dit destijds wel erg goedkoop dus vertrouwde het niet echt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |