Heb ik ook gedaan. Was alleen bang dat de gegevens van GEL Settings ook verloren waren gegaan..quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's toch geen ramp? Dan start je TWRP of CWM nog 'n keer op en flash je als nog die zip. Niks aan 't handje hoor.
Het slechte nieuws is dat er geen micro SD kaart support zal zijn, en ook de batterij is niet eruit te halenquote:1. S Voice
2. S Health
3. Facebook
4. WhatsApp (download link)
5. Microsoft One Drive
6. Microsoft One Note
7. Skype
8. All Google apps
9. GALAXY APPS
Also, TouchWiz on the Galaxy S6 will not be much different from Android Lollipop based TouchWiz on the Galaxy Note 4, however the software will be leaner and faster, along with many more animations from Google’s latest design guidelines. Samsung has also updated the design of all the essential apps like music player, video player, and gallery to better suit Android 5.0 Lollipop.
Dat vind ik altijd zo'n non-argument. Het gaat me niet om de hoeveelheid storage, maar dat het verwisselbaar is. Het is gewoon superhandig om een groot bestand zoals een serie, app, rom, pdf, veel muziek of whatever op een SD kaart te doen ipv via kabeltje of de LAN over te zetten. Daarnaast is het sneller en veiliger om muziek en foto's op een andere kaart te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Verrassend design...
Tevens is een niet verwijderbare batterij niet echt heel schokkend tegenwoordig. Een sd-slot ook niet echt, je kan er toch geen apps op installeren. Gewoon zorgen dat je een model met genoeg geheugen koopt, of een fatsoenlijk merk.
En dat gaat niet als je toestel 32GB of 64GB opslag heeft? Daarnaast is het veel handiger om foto's te synchroniseren met iets cloudachtigs, nog veiliger dan een sd-kaart die stuk kan. Muziek kan je opnieuw downloaden of weer op je telefoon zetten als je het lokaal hebt. Ik vind ik echt geen steekhoudende argumenten. Als ik iets groots op mijn telefoon wil zetten dan kan ik dat prima via wifi doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n non-argument. Het gaat me niet om de hoeveelheid storage, maar dat het verwisselbaar is. Het is gewoon superhandig om een groot bestand zoals een serie, app, rom, pdf, veel muziek of whatever op een SD kaart te doen ipv via kabeltje of de LAN over te zetten. Daarnaast is het sneller en veiliger om muziek en foto's op een andere kaart te hebben.
Huh?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
je kan er toch geen apps op installeren.
Sinds Kitkat kan je geen apps meer op de sd-kaart meer installeren meen ik.quote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sinds Kitkat kan je geen apps meer op de sd-kaart meer installeren meen ik.
Je telefoon staat nog wel aan maar hij komt niet uit zijn "Slaap" dat is wat anders dan echt uitvallen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef RiKe het volgende:
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik heb namelijk een probleem met mijn Nexus 5.
Als ik er een apart topic voor moet openen, meld dat dan even en dan doe ik dat graag.
Mijn Nexus 5 met de nieuwste Android heeft nogal vaak de gewoonte om spontaan uit te vallen, ondanks een accu percentage rond de 50%.
Soms gebeurt het als ik aan het whatsappen ben, of een spelletje open heb staan.
Wordt de telefoon niet gebruikt dan neemt het percentage normaal af en valt het toestel niet uit.
Soms wil de telefoon daarna nog wel opstarten om een minuut gebruikt te kunnen worden (gisteren zag ik nog een accu percentage van 43% voordat hij uit viel) zonder ook maar iets te openen.
Andere keren gaat hij helemaal niet meer aan totdat een laad kabel er in zit, of valt hij tijdens de startup uit.
Heeft iemand enig idee?
Een herinstallatie van Android heeft niet geholpen, zelf denk ik dat het de accu is maar twijfel er nog aan.
Aangezien ik in dit topic mensen voorbij heb zien komen die net even meer van Android toestellen weten dacht ik, ik vraag het hier.
Nee, de telefoon valt echt helemaal uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:21 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Je telefoon staat nog wel aan maar hij komt niet uit zijn "Slaap" dat is wat anders dan echt uitvallen.
Hou je battery stats maar in de gaten.
En als je het wilt voorkomen, dan moet je toch een app eraf gooien.
Oh, dan loopt iemand te miepen. Ik kan het zelf niet zien aangezien in geen sd-kaart mogelijkheid heb.quote:
Weet iemand hoe je Xposed in Lollipop kan updaten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:55 schreef Mirel het volgende:
Ja hmm nou is de app ervan niet meer up to date. Ik heb net gekeken in de XDA thread en de links naar het zipje en de apk zijn zover ik weet niet geupdate. Heb ze toch gedownload en de zip opnieuw geflashed en de apk opnieuw geinstalleerd maar nope. Framework not up to date.
Kan niet, je kan geloof ik alleen je update flashen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:13 schreef Mirel het volgende:
Nu lees ik op een site dat de S6 wel SD kaart support heeft. Als ze makkelijk te unlocken zijn en niet dat gedoe hebben dat de camera telkens crasht dan neem ik gewoon een S6 als volgende telefoon denk ik
[..]
Weet iemand hoe je Xposed in Lollipop kan updaten?
Moet je geheel opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je Xposed in Lollipop kan updaten?
K9-mailquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede mail app?
Die standaard outlook is gebugged ofzo, want steeds dan verliest die de connectie of haalt die niks binnen tenzij ik het handmatig doe....
Heb nou de MyMail app gedownload en is op zich wel een goede app, maar hij verbruikt best veel mb.
Maildroidquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede mail app?
Die standaard outlook is gebugged ofzo, want steeds dan verliest die de connectie of haalt die niks binnen tenzij ik het handmatig doe....
Heb nou de MyMail app gedownload en is op zich wel een goede app, maar hij verbruikt best veel mb.
Die XDA thread heeft geeneens een updatequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kan niet, je kan geloof ik alleen je update flashen.
Allebei getest, maar vind het eerlijk gezegd allebei niet zo prettig werken.quote:
Gelukt! Sanksquote:Op zondag 1 maart 2015 13:53 schreef Klonk het volgende:
In de instellingen bij de beveiliging het lockscreen van vegen op geen zetten
Wat voor telefoon? Heb je een notificatie-app geïnstalleerd?quote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok, hoe los ik dit op?
Als ik een bericht (app/sms) binnen krijg komt er een vierkant bericht in mijn scherm te staan, welke niet weg gaat tot ik op close druk. Dit gebeurd ook als mijn telefoon in mijn zak zit. Het scherm blijft aan staan tot ik op close druk. Het is nu net na 2 uur en mijn telefoon (welke ik bijna niet heb gebruikt) hangt met 5% van de batterij over aan de lader terwijl deze om 7 uur nog volledig vol was.
Ik ben die popup berichten liever kwijt dan rijk. Op mijn lockscreen kan ik ze tenslotte ook lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |