Op Github staat een APK voor Nexus 5 en 6.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat er nu allemaal écht gaat veranderen met die Camera2 API in Lollipop. Zijn er op het moment al toestellen en apps die er gebruik van maken?
quote:Features
• True manual focus (adjustable focus distance)
• Manual exposure time (0.8" to 1/75000)
• Manual ISO (40 to 10000)
• DNG output support
• 30-fps full-resolution burst capture with focus stacking & exposure bracketing
• 30-fps full-resolution (3264x2448) video recording on Nexus 5
• 30-fps 4K UHD (3840x2160) video recording on Nexus 6
• Experimental 60-fps video recording at 1080p on Nexus 5
• Experimental 120-fps video recording at 800x600 on Nexus 5
• Material design
Als je een bericht krijgt, dan zie je de eerste regel of eerste paar woorden bovenin verschijnen:quote:Op maandag 16 februari 2015 09:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de ticker ook alweer? Is dat net als bij Android 4.4.2?
Nu krijg je die toch door de heads up notificaties?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als je een bericht krijgt, dan zie je de eerste regel of eerste paar woorden bovenin verschijnen:
[ afbeelding ]
Weet je toevallig ook of via de app ook het framework van Xposed kan worden geupdate?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als je een bericht krijgt, dan zie je de eerste regel of eerste paar woorden bovenin verschijnen:
[ afbeelding ]
Het punt van die module is om die heads up notifications te vervangen door de tickerstyle notifications. Ik snap het wel, ik heb die headsup dingen uitgezet bij notifications, vind ze te groot en duurt lang voordat ze weer verdwijnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nu krijg je die toch door de heads up notificaties?
Ik ben er nog niet mee aan de slag gegaan maar aangezien het voorlopig alleen geinstalleerd kan worden door te flashen weet ik niet hoe het updaten werkt. Google Apps updaten volgens mij ook niet zelf, en SuperSU ook niet. Daar moet je altijd de nieuwe versie van flashen.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of via de app ook het framework van Xposed kan worden geupdate?
Ik kan op mijn HTC de head up notificaties dus niet uitzetten en die applicatie heb ik gedownload en geïnstalleerd maar dat maakt ook geen verschil.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het punt van die module is om die heads up notifications te vervangen door de tickerstyle notifications. Ik snap het wel, ik heb die headsup dingen uitgezet bij notifications, vind ze te groot en duurt lang voordat ze weer verdwijnen.
Kan alleen niet vinden hoe je ze uitzet als je gebeld wordt, ik wil gewoon hoe ik gewend ben swipen om op te nemen, niet helemaal bovenin op een klein knopje drukken. Meh
[..]
Ik ben er nog niet mee aan de slag gegaan maar aangezien het voorlopig alleen geinstalleerd kan worden door te flashen weet ik niet hoe het updaten werkt. Google Apps updaten volgens mij ook niet zelf, en SuperSU ook niet. Daar moet je altijd de nieuwe versie van flashen.
Probeer het maar uit
Die wil je toch nog niet gratis op je telefoon hebben?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:05 schreef Jiang153 het volgende:
Bestaat er een app op android vergelijkbaar met de WeStyle app van apple?
Op dit moment is de android versie nog niet klaar vandaar
Ik welquote:Op maandag 16 februari 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil je toch nog niet gratis op je telefoon hebben?
Heb je wel Xposed geflashed?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik kan op mijn HTC de head up notificaties dus niet uitzetten en die applicatie heb ik gedownload en geïnstalleerd maar dat maakt ook geen verschil.
Hoe kom ik van die vreselijke notificaties op en hoe krijg ik de oude balk weer terug
Ja ik linkte een paar dagen terug een artikel over Xposed voor Lollipop. Moest je via de recovery installeren.quote:
Poeh dat moet ik dan eens uitzoeken. Ik heb er nog nooit van gehoord. Had de apk al geïnstalleerd maar er gebeurd niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ik linkte een paar dagen terug een artikel over Xposed voor Lollipop. Moest je via de recovery installeren.
Nee idd. Tenzij je niet op Lollipop zit kan je gewoon Xposed Framework installeren als apk, en daarna de modules als apk downloaden en installeren, en vervolgens activeren in Xposed en rebooten. In sommige modules moet je nadat je iets veranderd hebt ook rebooten, maar dat staat er dan gewoon bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Poeh dat moet ik dan eens uitzoeken. Ik heb er nog nooit van gehoord. Had de apk al geïnstalleerd maar er gebeurd niks.
Ik zal een random persoon kiezen en voor hem of haar een homescreen ontwerpen met custom widgets en icoontjes. Zo goed?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:19 schreef Iwanius het volgende:
Pfff... en wat zit er voor mij persoonlijk in behalve een 'dankjewel'
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Is al dat gezanik op lollipop terecht? Gedoe met mute e.d?
Ja. Letterlijk niks aan Lollipop is beter dan dat het op Kitkat was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Is al dat gezanik op lollipop terecht? Gedoe met mute e.d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |