ach ja, ontbijten en klaar maken voor carnavalquote:
mogguh sgquote:
hier he je geen carnaval haha, jij veel plezier alvastquote:Op zondag 15 februari 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ontbijten en klaar maken voor carnaval
[..]
mogguh sg
huh, niet? dan zal ik wel met iemand anders in de war zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hier he je geen carnaval haha, jij veel plezier alvast
Hallowquote:Op zondag 15 februari 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ontbijten en klaar maken voor carnaval
[..]
mogguh sg
Hallo stukquote:
Lekker werken op zondag.quote:
Doe normaal joh.quote:
Ja klopt. Gare dorpen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk![]()
maar ze vieren het al 50 jaar in Ter Apel hoor
Echt hequote:Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zeg verbieden dat hele carnaval
Daar weet jij helemaal niks van.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet gaan. Fylax is heel naar in het echt
Dat is toch geen glas?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:48 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
moet je kijken .. .alsof de Taliban een braderie hebben gehad
Hmm het kan ook versiering zij, confetti. Maar waarom staan die mensen dan aan de zijkant.. hmmquote:Op zondag 15 februari 2015 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ben er nog niet over uit. Al lijkt het er wel op. Maar mag hopen dat het gewoon plastic is
is personeel. Foto is van een lokale DJ (heb de foto van FB)quote:Op zondag 15 februari 2015 12:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm het kan ook versiering zij, confetti. Maar waarom staan die mensen dan aan de zijkant.. hmm
Virtual DJ werkt wel, alleen ik heb een pro versie nodig om het langer dan 10 minuten te kunnen. Traktor lukt me nog steeds niet fatsoenlijk. Heb nog niet veel tijd gehad om het echt goed te proberen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:34 schreef remi1986 het volgende:
hoink heb je het nu al werkend met het inbellen en je traktor/vdj?
Gebruik Mixxx dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Virtual DJ werkt wel, alleen ik heb een pro versie nodig om het langer dan 10 minuten te kunnen. Traktor lukt me nog steeds niet fatsoenlijk. Heb nog niet veel tijd gehad om het echt goed te proberen.
ik zou er gewoon mee stoppen als ik jou wasquote:Op zondag 15 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Virtual DJ werkt wel, alleen ik heb een pro versie nodig om het langer dan 10 minuten te kunnen. Traktor lukt me nog steeds niet fatsoenlijk. Heb nog niet veel tijd gehad om het echt goed te proberen.
Mixxx is helemaal gay. Mikkanki.quote:
Geef nooit op. Ik vind het gewoon vreemd dat er bij Traktor gekraak in de line-in zit terwijl dat bij VDJ niet het geval is.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:18 schreef remi1986 het volgende:
ik zou er gewoon mee stoppen als ik jou was
Ooooh. Denk dan eerder confetti.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is personeel. Foto is van een lokale DJ (heb de foto van FB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |