17 verschillendequote:Op zondag 15 februari 2015 03:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoeveel verschillenden. Niet het aantal.
Kon je ze allemaal makkelijk vinden of zaten sommigen verstopt?quote:
Ja was eerst verkeerd gelopen toch, en wilde niet te opvallend zoekenquote:Op zondag 15 februari 2015 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kon je ze allemaal makkelijk vinden of zaten sommigen verstopt?Die met de balonnen waren natuurlijk makkelijk.
hahah.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja was eerst verkeerd gelopen toch, en wilde niet te opvallend zoeken
quote:
Lief van Lies he?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou klinkt eigenlijk wat te negatief. Flabbertje gasted
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 04:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan 5 uur sluiten, eigenlijk mag er niemand meer binnen, heb jij legitimatie jongen?
Daar doe ik allemaal niet aan meequote:Op zondag 15 februari 2015 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet dat je legitimatieplicht hebt? 20 euro jongen, dan knijp ik een oogje dicht.
Zoek jij vuist jongen?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar doe ik allemaal niet aan mee
lol zo voelde het welquote:Op zondag 15 februari 2015 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
Wel jammer dat er geen filmpje van is
Van wattus ?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
Waarvan?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
quote:
quote:
Van Joezi natuurlijk!quote:
Jep eerst wel, maar daarna verzameld en toen werd ik wel betraptquote:Op zondag 15 februari 2015 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Heb je schichtig om je heen lopen kijken? Zonnebril op en zo....
quote:Op zondag 15 februari 2015 04:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep eerst wel, maar daarna verzameld en toen werd ik wel betrapt
Hebben die het niet gefilmd?quote:
Bang voor een boner?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hhhmzz ik hoef geen filmpje vcan Joezi
Ik denk zoiets.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Heb je schichtig om je heen lopen kijken? Zonnebril op en zo....
Heb jij mijn nieuwe paint gezien, staat in het paint topicquote:Op zondag 15 februari 2015 04:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bezig met een leuke paint
Haha 2 aapjesquote:Op zondag 15 februari 2015 04:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij mijn nieuwe paint gezien, staat in het paint topic
Is wel veel werk zeg welk paint programma gebruik jijquote:Op zondag 15 februari 2015 04:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij mijn nieuwe paint gezien, staat in het paint topic
Hm ik ken wel iemand.....quote:Op zondag 15 februari 2015 04:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm misschien, maar zoals je weet: de overheid filmt alles met drones en sattelieten
Paint Shop Pro, soort photoshopquote:Op zondag 15 februari 2015 04:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is wel veel werk zeg welk paint programma gebruik jij
Je hebt ook Paint.net dat is gratis, wat beperkt, maar kun je ook met layers werken en transparant makenquote:
Ik ben potverdorrie net begonnen man !!!quote:Op zondag 15 februari 2015 04:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bijna 5 uur he, we gaan sluiten zo, laatste drankje en dan gaan we ruimen
De COS gaat zo weer open, misschien kun je daar nog afteren?quote:Op zondag 15 februari 2015 04:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben potverdorrie net begonnen man !!!
Lekker bakkie.quote:
Ook niet zo mijn ding, alhoewel ik Creep nog steeds een goed nummer vind.quote:
quote:Round Three: Who's cooler
It must be said that Coldplay's fourth album, Viva La Vida or Death and All His Friends (2008), is up with their best. It must also be said that their decision to design their own stage outfits based on its Spanish Civil War theme made them look ridiculous. Did they learn from this? Apparently not. They're sporting some dubious threads in line with the DayGlo graffiti artwork of Mylo Xyloto. Frontman Chris Martin is a handsome, smiling, proper pop star and proud of it. Then again, so is Justin Bieber. 4/10
To Radiohead, the idea of a good publicity shot finds them in blurry monochrome looking like they just buried someone in a forest. No one knows, or cares, much about their private lives. You don't even really see them anywhere except on stage and staring enigmatically from magazine covers. It really is all about the music for Radiohead and, given they get to make whatever sounds they want, safe in the knowledge that most fans will still buy their music and most critics will wet themselves, they couldn't be cooler. 10/10
haha ja dat artikel zegt het goed. Ik vind van beide bands sommige nrs wel oke. Coldplay's eerste (?) cd Parachutes heeft een paar goede nrs. Radiohead's creep is inderdaad ook oke.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook niet zo mijn ding, alhoewel ik Creep nog steeds een goed nummer vind.
Wel interessanter.
Heb beide bands live gezien. Bij Radiohead bleef ik wel staan luisteren, bij Coldplay ging ik heel snel bier drinken.
En Radioheiad blijkt cooler:
[..]![]()
Read more: http://www.smh.com.au/ent(...)y.html#ixzz3RntMKMOG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |