Ik ben net terug van mijn sociale leven.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Zijn er dan echt mensen hier die een sociaal leven hebben?
Ik ben nét klaar met de COSquote:Op zondag 15 februari 2015 00:14 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mijn sociale leven.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Sociaal leven, dat is weer heel veel, zo wil ik het van mezelf niet noemen. Maar is het geloof ik wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee, ik heb geen foto's om het te bewijzen, je zult me op m'n woord moeten geloven.quote:
Hoeveel procent is dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer 50k minder postings in de cos dit jaar tov dezelfde periode vorig jaar.
Hmzz, heb ik zo niet bij de hand, maar uit m'n hoofd iets van 15%. Laatst nog iets over gepost in het "topposter topic" hier. SC compenseert het voor een heel groot deel. Dat is geloof ik + 30k.quote:
Het verbaast me dat ze het daar zo lang volhouden.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vanwaar die belangstelling in de COS-bezetting per tijdseenheid ineens?
13½ maand als ik me niet vergis, met bijna 6300 Topicsquote:Op zondag 15 februari 2015 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze het daar zo lang volhouden.
Het gaat er niet om in welke reeks er het meest gepost wordt maar dat mensen nog steeds uren per dag naar de streams kijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
13½ maand als ik me niet vergis, met bijna 6300 Topics
Raar maar ergens leeft daar toch iets meer dan hier vind je niet?
ik ga net een peuk roken. ga je mee?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:33 schreef LLgetikt het volgende:
cheers. ik drink ook een wijntje... fijne avond iedereen![]()
ga niet uit want de verleiding is te groot met roken nu nog
Jij ook een fijne avond en beter van niet dan als de verleiding te hoog is.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:33 schreef LLgetikt het volgende:
Wat een idioten.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat roepen ze nog wel eens in februari.
precies dan maar kansloos thuis zuipen zonder peukenquote:Op zondag 15 februari 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond en beter van niet dan als de verleiding te hoog is.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:33 schreef LLgetikt het volgende:
Nou én?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om in welke reeks er het meest gepost wordt maar dat mensen nog steeds uren per dag naar de streams kijken.
Het is maar wat je kansloos vind.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies dan maar kansloos thuis zuipen zonder peuken
klopt... warm... veel eten in huis.. hoef niet straks rond 4 uur a 5 uur nog naar huis.. bleh dat is toch altijd een zware tochtquote:Op zondag 15 februari 2015 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is maar wat je kansloos vind.
Heerlijk veilig thuis.
Veel eten, handig als je gestopt bent met roken. Ik spreek je over 20 kilo weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt... warm... veel eten in huis.. hoef niet straks rond 4 uur a 5 uur nog naar huis.. bleh dat is toch altijd een zware tocht
Hahhaa.. goede genen. en ik sport.. ik denk max. 2 tot 4 kilo.. eten zit toch al in de genen bij mij dussquote:Op zondag 15 februari 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel eten, handig als je gestopt bent met roken. Ik spreek je over 20 kilo weer.
dikke mensen hater!!!!quote:Op zondag 15 februari 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel eten, handig als je gestopt bent met roken. Ik spreek je over 20 kilo weer.
Goede genen, die heb ik vaker gehoord...quote:Op zondag 15 februari 2015 00:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hahhaa.. goede genen. en ik sport.. ik denk max. 2 tot 4 kilo.. eten zit toch al in de genen bij mij dussmaak me niet druk
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede genen, die heb ik vaker gehoord...
Nou vergelijk je het met ander afwijkingen. Ik zit ook veel te lang achter de computer maar als ik nou iedere dag 12 uur streams zou gaan volgen dan zie ik dat niet als een stap vooruit.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou én?
Zijn die minder mens dan diegene die uren naar voetballen kijken, of darten, of F1, of GTST..
Culito... Likequote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
goeie avond. het lijkt kim kardashian wel.
Ik vind dat zo bizar, zo breed en dan zo'n taille, totaal onnatuurlijk, kan je toch ook niet goed mee lopen lijkt mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
goeie avond. het lijkt kim kardashian wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |