daarna crossfit?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef BozeHaas het volgende:
ik snuif pre workout word daar kklijp van
Toen was ik nog heel jong hé.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe gewoon LSD... geloof me... die zooi is gewoon niet tof
Nee ik zag het al, waarschijnlijk weg geklikt uit mijn active topics.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is niets weggehaald zover ik kan zien.
Ik was een gestoord kind.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verveeld moet je zijn om gummetjes op te eten en M&M's te sneuven?
crossfitquote:
een bil maar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
crossfitga meestal kijken bij die groepslessen, is een latina die heeft echt een perfecte bil
![]()
De laatste keer dat ik ze zag zat er een jas overheen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond je mijn oksels niet sexy dan?
Was ja.quote:
Ja.quote:
Echt een creep ben je.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
crossfitga meestal kijken bij die groepslessen, is een latina die heeft echt een perfecte bil
![]()
Nou sowieso niet meer. Maar waren van die gummetjes aan die potloden. Kon nooit veel geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje, dat je nog niet ernstig ziek bent daardoor.
Oh, dat ben je niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze zag zat er een jas overheen.
Haha, ach je was niet de enige. Ik had ook iemand in de klas die papier at.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou sowieso niet meer. Maar waren van die gummetjes aan die potloden. Kon nooit veel geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |