Hoezo?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
Dat vind ik best ver gaan eigenlijk.
quote:
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.quote:
ECHT GODVERDOMME FRANK>>> DAT IS HET ENIGE TYFUSNUMMER VAN ALICE OOIT... HOE KUN JEquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
Dat vind ik best ver gaan eigenlijk.
Heb David Guetta - Titanium al op staan, sorry Frank.quote:
Dat is gewoon mijn mening, kan toch?quote:
Wie zegt dat je alles moet laten zien aan Danny?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ECHT GODVERDOMME FRANK>>> DAT IS HET ENIGE TYFUSNUMMER VAN ALICE OOIT... HOE KUN JE
En ik vraag waarom je dat vindt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening, kan toch?
ik ken geen enkel ander forum waar je je persoonlijke identiteit moet geven alleen om een modje te wordenquote:
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken geen enkel ander forum waar je je persoonlijke identiteit moet geven alleen om een modje te worden
Dat doet er toch niet toe? Heb verder ook helemaal geen zin in een discussie hierover.quote:
ik vind van welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.
Etto, lulquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij
Oke, ik was gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Heb verder ook helemaal geen zin in een discussie hierover.
ey slettoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |