Ik hoop dat bij L, en de andere baby's de tandjes er gewoon in 1x doorzijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef Dyre het volgende:
Gm, wat een lieve fotoL ligt dus nooit lekker met me op de bank
![]()
Ze heeft nu trouwens ineens rode en kapotte billetjes, nooit eerder gehad. Van zinkzalf leek het niet echt beter te worden, dus ik heb er creme van Neutral opgesmeerd en wat talkpoeder in de plooitjes (van talkpoeder ben ik ook niet zo'n fan, maar het is nu misschien wel fijn voor die broeierige plekjes), hopelijk helpt dat.
Tandjesleed.... ben benieuw wanneer er hier eentje doorkomt. Rode wangetjes hebben we al mááánden en iedere keer denk ik: morgen hebben we een tand. Maar nee hoor
Maizena!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij L, en de andere baby's de tandjes er gewoon in 1x doorzijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder beetje nerveus. Vriendinnetje ligt in het ziekenhuis met weeën, terwijl ze pas 31 weken is. Ze krijgt remmers. Maar vind het zo spannend, ik hoop dat haar mini voorlopig nog binnenboord blijft. Maar wou dat ik iets kon doen ofzo. Ze woont een paar uur rijden van mij vandaan.Tralalalaaa
Dat verklaard misschien ook het flesweigeren?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:15 schreef Chanty het volgende:
Lieve foto's weer van nikki, sun en tap. Wat worden ze allemaal groot al
Sq een tandje! Dat is vroegkan me voorstellen dat je daar nog niet op gerekend had.
Hier is tandje 3 doorrechtsboven. Mooie witte streep en duidelijk voelbaar. Nr 4 verwacht ik ook met een week of twee. Benieuwd of ik er iets van merk met de borstvoeding. Onder voel ik niks van daar ligt zijn tong overheen maar vraag mij af wie mijn tepel beschermt tegen de boventanden
Oh dat is ook een goeie ja! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op zondag 15 februari 2015 14:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat verklaard misschien ook het flesweigeren?
Mijn dame sloeg haar flessen ook weg, paar dagen later was er ineens een tandje en voila.. Flessen werden weer geaccepteerd !
En SQ, M. een tandje
Nikki, ik word altijd blij als ik jouw knullen zie
En ik zie meer lieve mopjes
Ze gaan zo snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moment ik ben er zoquote:Op zondag 15 februari 2015 18:54 schreef Butterflower het volgende:
Noor, T en S, M van Kwak en M van SQ (met fronskop)![]()
En al 1 1/2 tand![]()
L van Chanty ook al bijna een mond vol tanden, wat gaat ie snel!
Ik ben lekker pannenkoeken aan het bakken
SPOILER: zo zag het er gisteren of eergisteren uit, nu misschien nog wel wat ergerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |