Mogguh

Qua uren.
Overigens weet ik nogsteeds niet wat mijn tijd voor de wijken is. Om dit moment ben ik aardig stabiel op dal en piekdagen. Toen ik een keer op een zaterdag vrij had, heb ik er wel 4 uur voor gekregen, dus ik neem aan dat dat mijn tijd is. Krap maar haalbaar (minus reistijd 0.50)

Ik meen 1.75 voor een daldag. Ook haalbaar minus reistijd.
Nog maar eens een mail er aan wagen wat nu de tijd is die er voor staat en of wij die ook in de mail(dagelijks/wekelijks) kunnen krijgen.
Overigens hoorde ik van een collega autobedrijfdat die ook iemand van bezorgen/plannen mee had gehad op alle routes. Alles moest doorgeven en ook werd genoteerd van wat er anders/beter kan in een logische route. Maar tot op heden niets meer van gehoord.
Zo moesten wij als scooterrijders die net waren begonnen, de evaluatietijden en routeverbeteringen doorgeven. Dat eerste ging prima, maar route verbeteringen terwijl je als onervarene net aan je route begint.
Maarja ze wilden het. En dan nog werd het vaak niet aangepast(ook bij mijn collega's) of lichtelijk na controle van iemand die mee zou rijden of via googlemaps.
Tot op heden zitten er (nog) enkele punten in mijn route waarbij ik de post anders moet sorteren.
Ik rij de route al vanaf het begin anders en bespaarde daarmee op zeker 30 minuten.
Het is maar een paar keer voorgekomen dat ik de route heb gereden volgens het boekje. Dit had meer met de postvolume/aantal tassen icm met depot(bijladen) te maken.
Originele route is dorp 1,2 en 3.
Wat ik doe is half dorp 1, dan 3 dan de andere helft dorp 1 en dan dorp 2.
Reden: halverwege dorproute 1 begint dorp 2. Op de terugweg (ik kom daar toch weer langs) neem ik dorp 1 weer mee, (laad soms bij op drukke/piekdagen op het depot wat op die route ligt) en ga naar dorp 2. Vanuit daar is het korter om zo weer naar huis te rijden.
Ik heb het even vlug gedaan hoe mijn route (40km;piekdag 4uur;daldag 2uur (beiden gemiddelde tijd))) is (start/finish is huisadres)
[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 16-02-2015 11:47:14 ]