Ik ben nu een docu aan het tikken dat ik eigelijk op het eind van de middag afgeleverd zie bij de klant.
Welke service is praktisch en snel? Het gaat om de een bedrijf net buiten Amsterdam, ikzelf woon in Adam.
Adviezen, ideeen?
Bedankt
Ik woon /werk in Maastricht waar zich ook mijn klanten bevinden dus dat is makkelijk.
Mijn klanten vinden het fijn als ik de Projectplannen, offertes, contracten breng. Dan maak ik altijd een praatje met ze (en de secretaresses ) vertel ze nog watr over het project en spreek af wanneer we weer contact hebben of zo. Kost mij bijna geen moeite en de klant is tevreden.
Succes!
Wat zijn ervaringen verder?
Bezorgt nooit iemand zoiets op deze manier?
quote:Als je nog ff blijft om dingen te gaan vertellen is je offerte niet goed. Tis gruwelijk irritant als iemand blijft plakken als ie eventjes wat af komt geven.
Op woensdag 6 november 2002 09:16 schreef TheSperminator het volgende:
Documanten voor klanten breng ik altijd lekker zelf.Ik woon /werk in Maastricht waar zich ook mijn klanten bevinden dus dat is makkelijk.
Mijn klanten vinden het fijn als ik de Projectplannen, offertes, contracten breng. Dan maak ik altijd een praatje met ze (en de secretaresses
) vertel ze nog watr over het project en spreek af wanneer we weer contact hebben of zo. Kost mij bijna geen moeite en de klant is tevreden.
Succes!
quote:Agreed
Op woensdag 6 november 2002 09:30 schreef _VoiD_ het volgende:[..]
Als je nog ff blijft om dingen te gaan vertellen is je offerte niet goed. Tis gruwelijk irritant als iemand blijft plakken als ie eventjes wat af komt geven.
quote:Ik ben nooit vervelend en ik blijf zeker niet plakken.
Op woensdag 6 november 2002 09:30 schreef _VoiD_ het volgende:[..]
Als je nog ff blijft om dingen te gaan vertellen is je offerte niet goed. Tis gruwelijk irritant als iemand blijft plakken als ie eventjes wat af komt geven.
quote:Gewoon koeriersbedrijf bellen..........
Op woensdag 6 november 2002 09:22 schreef drLiter het volgende:
Zelf brengen is geen optie, laten bezorgen dat is wat er moet gebeuren.Wat zijn ervaringen verder?
Bezorgt nooit iemand zoiets op deze manier?
quote:ja maar niemand ervaring aangaande dit soort dingen? wat is een goede?
Op woensdag 6 november 2002 09:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Gewoon koeriersbedrijf bellen..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |