Liefquote:
Als wat was je?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vannacht in de club/bar/kroeg/whatever het was kwamen Viben en Schudden op![]()
.
Als enige niet-zongebruinde bruine meneer kwamen de dames op me af als Winnie de Pooh op honing.
stukken minderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook minder mooie valentijns?
Watquote:
Ow sorry :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Als geboren en getogen in Amsterdammer distantieer ik me ten zeerste van festiviteiten beneden de rivieren.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aloe you vera much <3
[ afbeelding ]
haha baasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vannacht in de club/bar/kroeg/whatever het was kwamen Viben en Schudden op![]()
.
Als enige niet-zongebruinde bruine meneer kwamen de dames op me af als Winnie de Pooh op honing.
Carnaval verbieden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef remi1986 het volgende:
bij dat ongeluk in Ter Apel is een 5 jarig kind overleden
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef remi1986 het volgende:
bij dat ongeluk in Ter Apel is een 5 jarig kind overleden
las dus dit en op FB zeggen ze nu dat het een 5 jarig jongetje is. Veel bekenden van mij zijn daar nu. Emmen - Ter Apel is kwartiertje rijden met autoquote:Traumaheli Nederland @Traumaheli_NL · 3 min.3 minuten geleden Update: op dit moment 1 dodelijk slachtoffer en 5 gewonden,waaronder 2 inzittenden auto. Via @polgroningen #TerApel
Ik ga zo eten, daarna wil ik wel spelen op zich.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog steeds niemand zin in Haxball?
Ik ga ook zo eten denk ik, maar kan nog wel ff ervoor toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, daarna wil ik wel spelen op zich.
ja een potje kan op zich welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eten denk ik, maar kan nog wel ff ervoor toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |