Dit is awkward :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dacht al dat ik een conifeer met een verrekijker zag

Ben autist, wat verwacht je.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja idd, ook niet ff aanbellen ofzo

Vind jij mij ook een matige user?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja idd, ook niet ff aanbellen ofzo

nee, ik mag jou welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind jij mij ook een matige user?

quote:

quote:TER-APEL – Zojuist is een auto op de carnavalsstoet ingereden in Ter Apel.
De inzittenden van de auto waren een ouder echtpaar. De auto is door de wegafzetting heen gereden en botste vervolgens tegen een carnavalswagen.
Er zijn drie mensen ernstig gewond geraakt waarvan één ernstig.

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef remi1986 het volgende:
Er zijn drie mensen ernstig gewond geraakt waarvan één ernstig.

Ter apelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef remi1986 het volgende:
zie je, levensgevaarlijk dat carnaval
[..]

Voor mij ben jij ook een TOPPERquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel niet met mensen die mij matig noemen

Vannacht in de club/bar/kroeg/whatever het was kwamen Viben en Schudden opquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef remi1986 het volgende:
zie je, levensgevaarlijk dat carnaval
[..]

Liefquote:
Als wat was je?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vannacht in de club/bar/kroeg/whatever het was kwamen Viben en Schudden op![]()
.
Als enige niet-zongebruinde bruine meneer kwamen de dames op me af als Winnie de Pooh op honing.

stukken minderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook minder mooie valentijns?

Watquote:

Ow sorry :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Als geboren en getogen in Amsterdammer distantieer ik me ten zeerste van festiviteiten beneden de rivieren.

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aloe you vera much <3
[ afbeelding ]

haha baasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vannacht in de club/bar/kroeg/whatever het was kwamen Viben en Schudden op![]()
.
Als enige niet-zongebruinde bruine meneer kwamen de dames op me af als Winnie de Pooh op honing.

Carnaval verbieden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef remi1986 het volgende:
bij dat ongeluk in Ter Apel is een 5 jarig kind overleden

Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef remi1986 het volgende:
bij dat ongeluk in Ter Apel is een 5 jarig kind overleden

las dus dit en op FB zeggen ze nu dat het een 5 jarig jongetje is. Veel bekenden van mij zijn daar nu. Emmen - Ter Apel is kwartiertje rijden met autoquote:Traumaheli Nederland @Traumaheli_NL · 3 min.3 minuten geleden Update: op dit moment 1 dodelijk slachtoffer en 5 gewonden,waaronder 2 inzittenden auto. Via @polgroningen #TerApel

Ik ga zo eten, daarna wil ik wel spelen op zich.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog steeds niemand zin in Haxball?

Ik ga ook zo eten denk ik, maar kan nog wel ff ervoor toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, daarna wil ik wel spelen op zich.

ja een potje kan op zich welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eten denk ik, maar kan nog wel ff ervoor toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |