Srs?quote:
fuck jou ik heb alles weggegeven aan etenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter betaal je gewoon ons geld terug.
Nounouquote:
moest ik aan denken door die post van tardis. is een goed nummerquote:
Ik ben tardis.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
moest ik aan denken door die post van tardis. is een goed nummer![]()
ligt eraan of je echt mad wasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meen je het, of zeg je het maar om er vanaf te zijn.
fuck die bitches man ze zijn alleen maar uit op je giroquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meen je het, of zeg je het maar om er vanaf te zijn.
ligt eraan of je echt lelijke dingen over mij zegt achter mijn rugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ligt eraan of je echt mad was
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
fuck die bitches man ze zijn alleen maar uit op je giro
[..]
[..]
Nee, we hebben sowieso geen gemeenschappelijke kennissen dus het gaat niet. Anders had ik het ook niet gedaan hoor ;squote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ligt eraan of je echt lelijke dingen over mij zegt achter mijn rug
zou sowieso niet boos zijn ik hou toch van jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, we hebben sowieso geen gemeenschappelijke kennissen dus het gaat niet. Anders had ik het ook niet gedaan hoor ;s
moet ervan huilen ;s:$quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou sowieso niet boos zijn ik hou toch van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |