Dat was je sowieso al.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar word je dan strafbaar op een gegeven moment?
Dit was veel erger joh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Dat kan je nu met 50 Shades of Grey naar een nieuw niveau tillen.
quote:The tone of the story is both sad and sweet. This content is very explicit with mature scenes.
dat was het vanaf het begin alquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar word je dan strafbaar op een gegeven moment?
Jawel. Kleine kans dat het gezeik oplevert, maar strafbaar is het dan ook gewoon.quote:
Hoink plsquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Graag 'je' naar 'men' editten, de aivd kijkt mee.
Seks hebben als je veertien bent en dan de politie bellenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Kleine kans dat het gezeik oplevert, maar strafbaar is het dan ook gewoon.
Dat mag wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Seks hebben als je veertien bent en dan de politie bellen
Heb dit ook gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Hé toevallig ben ik in Maastricht, ik ga je spotten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:08 schreef deadprez het volgende:
Ik moet dadelijk naar de stad jongens, dat gaat een hel worden.
waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:08 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé toevallig ben ik in Maastricht, ik ga je spotten.
Omdat het carnaval is.quote:
Woonde ik maar in een stad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:08 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |