Pfff altijd leukquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:22 schreef Fogel het volgende:
Oh crap, kreeg net te horen dat ik morgen om 10u met beginnen met zo'n 300km te rijden
quote:
Als het goed is ben ik tegen die tijd wel nuchter, dat scheeltquote:
En anders maar niet, die bergen stoppen je heus wel hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is ben ik tegen die tijd wel nuchter, dat scheelt
Ik rijd 300km ook meestal in 1x. Maar is het bij jou ook nog wit en koud en glad?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef Fogel het volgende:
Mijn planning was om rond 15u een keer aan te karren.
Bergen, afgronden, ijs, sneeuw, slingerwegen. Helemaal top.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En anders maar niet, die bergen stoppen je heus wel hoor.
Laat ik het zo zeggen: ik pak de auto met spijkerbanden omdat het anders niet goed gaat komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd 300km ook meestal in 1x. Maar is het bij jou ook nog wit en koud en glad?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
uccie zou nog steeds met een boyband show komen.
*ril*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik pak de auto met spijkerbanden omdat het anders niet goed gaat komen
Ja, maart/april heb ik daar ook bij gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
uccie zou nog steeds met een boyband show komen.
Joh, dan zijn die boybands toch allang niet meer hot.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maart/april heb ik daar ook bij gezegd.
Die blijven wel. meeste zijn nu toch al oud en langzaam...die gaan nergens meer heen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Joh, dan zijn die boybands toch allang niet meer hot.
Tof! Die heb ik al een poos niet meer gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |