quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg met je de Faalschap
Emmen FC
STFU, er is maar 1 club die verdient om gepromoveerd te worden.quote:
Ben het stiekem wel met je eens hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En natuurlijk FC Emmen in Fifa 16
Dan doe ik die nooit meer wegquote:
De Graafschap nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[..]
STFU, er is maar 1 club die verdient om gepromoveerd te worden.
Dat is NEC, en de Graafshap! Spreek jullie later!
Speel jij ook FUT ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan doe ik die nooit meer weg
FUT Team maken met FC Emmen
Zeer zekerquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bhew het werkt niet voor mij
Een jaar geleden wel ja. Nu proberen ze te herstellen van alle schade. En met Vreman als coach hebben we (met de middelen die we nu hebben) een goede coach en een echte superboer als coach.quote:
Nee PS4quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom niet
Speel je een gecrackte versie op PC
Vreman past uitstekend bij die club ja . Jammer wel dat Guus nog steeds doet alsof die zo betrokken is bij de Graafschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Een jaar geleden wel ja. Nu proberen ze te herstellen van alle schade. En met Vreman als coach hebben we (met de middelen die we nu hebben) een goede coach en een echte superboer als coach.
Hij heeft aandelen in de club, en stiekem hoop ik dat hij trainer wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreman past uitstekend bij die club ja . Jammer wel dat Guus nog steeds doet alsof die zo betrokken is bij de Graafschap
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee PS4
het bevalt me gewoon niet dat je goed kan zijn met spelers die alleen snel zijn
aandelen nog wel ,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hij heeft aandelen in de club, en stiekem hoop ik dat hij trainer wordt.
Ik ook maarjaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah op die manier
Dat is wel irritant ja, ik speel liever met een gebalanceerd team
Ik heb Falcao en RvP in mijn team, wat een genotquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook maarja
een speler als bijv Doumbia is 100 keer beter dan een Mandzukic of een RVP
gaar spelletje eigenlijk
Ja, maar we hem als trainer natuurlijk. Als is dat financieel onmogelijk. Ik heb vertrouwen dat het nog wel goed komt, en dat hij op zijn ouwe dag nog eens terug denkt aan het het in de achterhoek bekende "tientje voor guus".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
aandelen nog wel ,
niet verwacht van die dikke pad
Karma?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Sardu het volgende:
Waarom snij ik me altijd met een scheermes zo vlak voor 'n date.![]()
fml
Nooit Falcao geprobeerd , heb nu alleen Aguero als enige voorin met eromheen di maria, coutinho en oscarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb Falcao en RvP in mijn team, wat een genot
Guus zal altijd wel voor veel geld kiezen , wel triestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, maar we hem als trainer natuurlijk. Als is dat financieel onmogelijk. Ik heb vertrouwen dat het nog wel goed komt, en dat hij op zijn ouwe dag nog eens terug denkt aan het het in de achterhoek bekende "tientje voor guus".
Oh ik ben weg spreek jullie later.
Heb jij di Mariaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit Falcao geprobeerd , heb nu alleen Aguero als enige voorin met eromheen di maria, coutinho en oscar
Idd ! Suc6 broeder xoxoquote:
Ja ik denk het... Of ik moet er meer de tijd voor nemen.quote:
handelen mien jong . handelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb jij di Mariatoe maar weer
Ik heb een keer geluk gehad met Reus in een pakjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
handelen mien jong . handelen
Gelijk verpatsten die handelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een keer geluk gehad met Reus in een pakje
Dat is een vrij matige trainerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wie de nieuwe trainer van Emmen gaat worden, ik hoop op Jan de Jonge
Zou ook zo niet iemand weten wie Gall zou kunnen/willen vervangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is een vrij matige trainer
Lukkien ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou ook zo niet iemand weten wie Gall zou kunnen/willen vervangen.
Daar werd ook al over gesproken hoorde ik ja, ach we zullen zien wat het wordtquote:
8uurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
Pixel, mijn agenda zei dat je zo live bent. Hoe laat precies?
Wat hoequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
Pixel, mijn agenda zei dat je zo live bent. Hoe laat precies?
Welkequote:
Gutter of 49, denk het eerste.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke
Ik ben stiekem wel benieuwd
denk eerder stem van zo'n shagrokende tokkiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft pixie ook zo'n zwoele geheime zender stem
hey hoertjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk eerder stem van zo'n shagrokende tokkie
douane?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Vet raar, krijg laatste tijd ineens regelmatig items uit China niet binnen.
Bestel altijd hele simpele dingen zoals een muismat, sleutelhanger ringetjes etc. Normaal nooit problemen mee gehadquote:
hoge heren in den haagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Vet raar, krijg laatste tijd ineens regelmatig items uit China niet binnen.
Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bestel altijd hele simpele dingen zoals een muismat, sleutelhanger ringetjes etc. Normaal nooit problemen mee gehad
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gras is groen, 11 tegen 11, bal is rond, wedstrijd is nog niet voorbij
Zal ik je opwarmenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt koude handen, zou bijna handschoenen aantrekken
doe ff normaal manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over 3 kwartier kennen we helemaal tissues aan hem uitdelen
Ik weet het zo langzamerhand niet meer zeker.. :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat ik kennen en kunnen expres door elkaar haal, toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet het zo langzamerhand niet meer zeker.. :s
Wanneer ik met een turk trouwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer neem je turkse nationaliteit aan
Nooit dusquote:
Ja echt heel tof dat dat gedaan isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ew-york-fashion-week Zij is zo tof.
Vond haar al awesome in American Horror Storyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit dus
[..]
Ja echt heel tof dat dat gedaan is
keek ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond haar al awesome in American Horror Story
quote:
loooovequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben knotsgek op jou :$:$:$:$:$:$
Helaas wel, toch blijft de hoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus zal altijd wel voor veel geld kiezen , wel triest
Wat voor een vrouw heeft die eigenlijk ?geldwolf ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Helaas wel, toch blijft de hoop.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:11 schreef Flippiee het volgende:
Jaaalaaalaaaaaaalaaalaaaaa AZ ALKMAAR
White knight to the rescuequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Best grappig maar sneu voor Flips.
White knight? Neuh gewoon een voetbal liefhebber en iemand met empathie voor flips. Leuk voor PSV zeker als fan zijnde, edoch als voetballiefhebber is het leuker wanneer het kampioenschap pas op de laatse dag wordt beslist.quote:
Feliquote:
je bent een schat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
White knight? Neuh gewoon een voetbal liefhebber en iemand met empathie voor flips. Leuk voor PSV zeker als fan zijnde, edoch als voetballiefhebber is het leuker wanneer het kampioenschap pas op de laatse dag wordt beslist.
quote:
Realistisch als ik ben, vaak vind ik dat tof, zeker als 2007, maar na 7 jaar lang gepruts heb ik er nu lak aan en wil ik gewoon kampioen worden (ze zien worden), hoe dan ook. En als dat met een dikke punten voorsprong is is dat nog mooier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
White knight? Neuh gewoon een voetbal liefhebber en iemand met empathie voor flips. Leuk voor PSV zeker als fan zijnde, edoch als voetballiefhebber is het leuker wanneer het kampioenschap pas op de laatse dag wordt beslist.
Ik vond het ook echt een toffe wedstrijd ondanks de uitslag. Een van de betere van AZ ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Merci![]()
Heb niet heel veel gezien maar was wel een toffe wedstrijd.
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]Ha heb MVV nauwelijks gezien vandaag wel kudos voor de supporters die er waren.
En terecht ook wel, al gun ik het Feyenoord nog meer omdat hun al langer zonder zitten. Maar als ik in jouw schoenen zou staan natuurlijk je hebt volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Realistisch als ik ben, vaak vind ik dat tof, zeker als 2007, maar na 7 jaar lang gepruts heb ik er nu lak aan en wil ik gewoon kampioen worden (ze zien worden), hoe dan ook. En als dat met een dikke punten voorsprong is is dat nog mooier.
Die 2e goal van AZquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt een toffe wedstrijd ondanks de uitslag. Een van de betere van AZ ook.
Omdat ik haar wegkaap van jullie omdat ik haar voor mij alleen wilquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
geo waarom is lb zo weinig online?
Support your local heeft natuurlijk met name te maken met waar je opgegroeid bent. Niet waar je tijdelijk of voor eeuwig woont.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt een toffe wedstrijd ondanks de uitslag. Een van de betere van AZ ook.
[..]
Dat dus!
Nu mag ik alleen nooit verder naar het zuiden verhuizen want dat brengt mijn support your local mentaliteit in gevaar.
Bedankt voor dit inzichtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Support your local heeft natuurlijk met name te maken met waar je opgegroeid bent. Niet waar je tijdelijk of voor eeuwig woont.
Ze kan slecht typen terwijl ze Geo bezig houdt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
geo waarom is lb zo weinig online?
Maar we zouden nog chillenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik haar wegkaap van jullie omdat ik haar voor mij alleen wil
LDR, er is genoeg tijd voor chillings met andere hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar we zouden nog chillen
KUT muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef Fylax het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #74 Fokker89 lekt
DJ FOKKER TOT 4 UUR
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme. Het is net valentijnsdag, krijg ik een berichtje van een vriendin van me.
"Ik houd van je"
"Oeps verkeerde"
GODVERHOERENKANKER
Whehehe ze heeft wel een goed gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme. Het is net valentijnsdag, krijg ik een berichtje van een vriendin van me.
"Ik houd van je"
"Oeps verkeerde"
GODVERHOERENKANKER
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb (gister inmiddels) mijn eerste valentijnskaartje gekregen
chillquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik doe niet aan die onzin ik ben al verliefd en zij weet het.
Moest keihard lachenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik houd van je"
"Oeps verkeerde"
GODVERHOERENKANKER
quote:
quote:
crew=crewquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:51 schreef Heatseeker het volgende:
Fylax helemaal blij met zijn weblogger tag..
Ik ben je collega nietquote:
Serieus, ben jeg een crew meerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Al paar maanden hoor ik van mn tagje af te zijn
Ik ben nog crew maar doe maanden niksquote:
dan ben je nog crew derhalve collegaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog crew maar doe maanden niks
Ja als timmmmm nou eens mn rechten intrektquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan ben je nog crew derhalve collega
Ze banken op jouw awesomeness, "Als die LB crew is, dan zal het wel leuk zijn"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word gedwongen om crew te zijn, wat ik dezen
You can check out anytime you like, but you can never leave.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word gedwongen om crew te zijn, wat ik dezen
Welcome to the hotel Californiaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
You can check out anytime you like, but you can never leave.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze banken op jouw awesomeness, "Als die LB crew is, dan zal het wel leuk zijn"
Ben je nu echt zo trots op die titel?quote:
Laat mij gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo trots op die titel?![]()
Je loopt al de hele dag trots als een hond met 2 staarten op het forum te posten. En ik begrijp dat het niet echt een noemenswaardige titel is.![]()
Ach nu ben je niet meer kutquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik schaam me dat ik mod ben geweest
Was ik een kut mod ja?quote:
Ik weet alleen dat je blauw was. Waarvan was je mod dan?,quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik schaam me dat ik mod ben geweest
JNGquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je blauw was. Waarvan was je mod dan?,
JNGquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je blauw was. Waarvan was je mod dan?,
Postte jij wel in JNGquote:
Ah.. ik kan me nog herinneren dat het dicht ging. Het was zo lekker rustig in de sc.quote:
beetje zoals fylax nuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je was toen ineens zo van hee kijk mij kijk mij een mod zijn en shit.
Wat kom je stoer doen dan gappiequote:
Macht doet mensen veranderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ey ey ik heb tog geleseuh dan kan ik meepratu jatogquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat kom je stoer doen dan gappie
Kijk mij blauw zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:11 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
En voor een ander kan ie wel antwoorden.![]()
![]()
Denk dat ik nog maar even in het ongewisse blijf over dat hele weblog gebeuren.
Beter brownie dan wafflequote:
Hihi je snapt hem xdxdquote:
Zoals Eddie van Halen zou zeggen, i'm hot for my teacher.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
LB wilt het je wel met praktijk examens uitleggen.
Die intro.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals Eddie van Halen zou zeggen, i'm hot for my teacher.
Nee :s seks :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
LB wilt het je wel met praktijk examens uitleggen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals Eddie van Halen zou zeggen, i'm hot for my teacher.
Kendegijnietlezenofwaquote:
Dat road ik oe nie an.quote:
Ze lacht je gewoon uit hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hahaha gvd je begint de taal te leren
Snapjehetnuweldanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jesmilieswerkenietdusheberwatmoeitemeeja.
Ik griep oe bie kop en koont en bonsjoer 't hele zooitje zo noar buut'n.quote:
Uhquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hahaha gvd je begint de taal te leren
Vind ik netjes. Eerste wat ik doe als ik de pc op start dat is Facebook en FOK! openen hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijkMaar sommige mensen zie je een week niet
Dat zijn we dan met elkaar eens.quote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is echt vele malen erger, mijn schoonzus is Fries, als die aan de telefoon is man man..
Jij weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |