quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg met je de Faalschap
Emmen FC
STFU, er is maar 1 club die verdient om gepromoveerd te worden.quote:
Ben het stiekem wel met je eens hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En natuurlijk FC Emmen in Fifa 16
Dan doe ik die nooit meer wegquote:
De Graafschap nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[..]
STFU, er is maar 1 club die verdient om gepromoveerd te worden.
Dat is NEC, en de Graafshap! Spreek jullie later!
Speel jij ook FUT ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan doe ik die nooit meer weg
FUT Team maken met FC Emmen
Zeer zekerquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bhew het werkt niet voor mij
Een jaar geleden wel ja. Nu proberen ze te herstellen van alle schade. En met Vreman als coach hebben we (met de middelen die we nu hebben) een goede coach en een echte superboer als coach.quote:
Nee PS4quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom niet
Speel je een gecrackte versie op PC
Vreman past uitstekend bij die club ja . Jammer wel dat Guus nog steeds doet alsof die zo betrokken is bij de Graafschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Een jaar geleden wel ja. Nu proberen ze te herstellen van alle schade. En met Vreman als coach hebben we (met de middelen die we nu hebben) een goede coach en een echte superboer als coach.
Hij heeft aandelen in de club, en stiekem hoop ik dat hij trainer wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreman past uitstekend bij die club ja . Jammer wel dat Guus nog steeds doet alsof die zo betrokken is bij de Graafschap
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee PS4
het bevalt me gewoon niet dat je goed kan zijn met spelers die alleen snel zijn
aandelen nog wel ,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hij heeft aandelen in de club, en stiekem hoop ik dat hij trainer wordt.
Ik ook maarjaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah op die manier
Dat is wel irritant ja, ik speel liever met een gebalanceerd team
Ik heb Falcao en RvP in mijn team, wat een genotquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook maarja
een speler als bijv Doumbia is 100 keer beter dan een Mandzukic of een RVP
gaar spelletje eigenlijk
Ja, maar we hem als trainer natuurlijk. Als is dat financieel onmogelijk. Ik heb vertrouwen dat het nog wel goed komt, en dat hij op zijn ouwe dag nog eens terug denkt aan het het in de achterhoek bekende "tientje voor guus".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
aandelen nog wel ,
niet verwacht van die dikke pad
Karma?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Sardu het volgende:
Waarom snij ik me altijd met een scheermes zo vlak voor 'n date.![]()
fml
Nooit Falcao geprobeerd , heb nu alleen Aguero als enige voorin met eromheen di maria, coutinho en oscarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb Falcao en RvP in mijn team, wat een genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |