Is ook wel zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Ik kreeg net ook al te horen via een onbekende user dat ik zoveel aandacht zoek op fok.![]()
Door dit te noemen zoek je alweer aandacht! Wow, -sg- moet bij jou in de leer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Ik kreeg net ook al te horen via een onbekende user dat ik zoveel aandacht zoek op fok.![]()
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door dit te noemen zoek je alweer aandacht! Wow, -sg- moet bij jou in de leer.
De mate hierin is van belang.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef DjeDje het volgende:
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.
geen idee wat dat is. ja, gewoon verder met chuck tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde RWBY uit gaan proberen. Andere tips?
Ik hoef geen aandacht hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.
Doe je toch ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Hahaquote:
Geen waarheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef DjeDje het volgende:
Nou ja oke. Niet niet. Iedere vrouw wilt wel en beetje aandacht.
Is een anime. Chuck vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk. Kijk wel heel erg uit naar HoC seizoen 3quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat dat is. ja, gewoon verder met chuck toch
jij wilde gisteren toch een roddel starten dat jij eigenlijk een man was ofzo? en dat als mensen aan jou vroegen of dat zo was je ''nee, haha echt niet!'' kon zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Is dit sarcasme?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef richolio het volgende:
Niet iedereen zoekt aandacht hoor. De mensen in de K&W sc bijv niet.
Ja, spreek jij namens alle vrouwen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef DjeDje het volgende:
Nou ja oke. Niet niet. Iedere vrouw wilt wel en beetje aandacht.
Ha tijgertje. Tijdje niet meer gezien, eindelijk ontsnapt?quote:
Chuck is fantastischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is een anime. Chuck vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk. Kijk wel heel erg uit naar HoC seizoen 3
Ja, als ze nee zeggen liegen ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, spreek jij namens alle vrouwen?
Vervelingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij wilde gisteren toch een roddel starten dat jij eigenlijk een man was ofzo? en dat als mensen aan jou vroegen of dat zo was je ''nee, haha echt niet!'' kon zeggen.
dat noem ik wel het toppunt van een aandachtshoer eigenlijk
ik ben ook op het internet iemand anders. in het echt ben ik eigenlijk nog leuker en grappiger(is dat mogelijk? ja, dat is mogelijk)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Verveling
Op internet kan ik zijn wie ik wil.
Ik vond het niet slecht, maar het is niet iets wat ik zou bingewatchen. Af en toe kijk ik wel een aflevering. Gaat Chuck zelf nog trainen om een echte spion te worden of blijft hij altijd zo'n losernerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chuck is fantastisch
en over 2 weken ga ik ook los met house of cards
Mag je vinden. Net als dat ik je altijd een chagrijnige bitch vind.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind je echt een domme snol. (Spreek trouwens alleen voor mezelf hoor.)
Inb4: "Ik wil wel met jou ballen."quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
guusje wil de hele dag door alleen maar haxballen
oh wow auwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mag je vinden. Net als dat ik je altijd een chagrijnige bitch vind.
Ik dénk ik ook..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook op het internet iemand anders. in het echt ben ik eigenlijk nog leuker en grappiger(is dat mogelijk? ja, dat is mogelijk)
Rustig, rustig. Eergister klaagde je nog over ruzie in de SC.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mag je vinden. Net als dat ik je altijd een chagrijnige bitch vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |