Is ook wel zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Ik kreeg net ook al te horen via een onbekende user dat ik zoveel aandacht zoek op fok.![]()
Door dit te noemen zoek je alweer aandacht! Wow, -sg- moet bij jou in de leer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Ik kreeg net ook al te horen via een onbekende user dat ik zoveel aandacht zoek op fok.![]()
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door dit te noemen zoek je alweer aandacht! Wow, -sg- moet bij jou in de leer.
De mate hierin is van belang.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef DjeDje het volgende:
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.
geen idee wat dat is. ja, gewoon verder met chuck tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde RWBY uit gaan proberen. Andere tips?
Ik hoef geen aandacht hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iedereen op fok zoekt aandacht. De een meer dan de ander. Dusja.
Doe je toch ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef DjeDje het volgende:
Hahaquote:
Geen waarheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef DjeDje het volgende:
Nou ja oke. Niet niet. Iedere vrouw wilt wel en beetje aandacht.
Is een anime. Chuck vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk. Kijk wel heel erg uit naar HoC seizoen 3quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat dat is. ja, gewoon verder met chuck toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |