abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2015 @ 20:24:28 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149805113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:33 schreef Duufje het volgende:
Lekker Rewimo, zo'n avondje alleen :9

Hele middag op de kinderboerderij door gebracht met stagekind, wat was het lekker weer zeg! Heb genoten de zon, de geitjes O+ en het samenzijn. Natuurlijk uitgegleden in de modder pats boem op mn billen, met een been in de sloot :+ ach we konden er beide om lachen :s)
Waar was dat lekkere weer :? Hier de hele dag mist, pas laat in de middag werd het minder dik maar nu zit alles alweer potdicht. Fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149809289
Hier ook heel de dag mist maar in de efteling waar we waren wel zon.
pi_149809503
Provincie Utrecht was heerlijk hoor! *O*

FR was de efteling leuk?
Duvel & Niels
pi_149810365
Zeker, wel wat koud en jonge kinderen niet de beste combi.
pi_149819875
Hadden ze geen kampvuurtjes F_R, of doen ze dat alleen als het echt heeeeul koud is?
(Ik ben een keer naar de Winterefteling geweest. Dat was toen ook steenkoud, maar wel overal hotdogkraampjes en kampvuurtjes. En een ijsbaan. En de helft van de achtbanen was dicht. Dat was dan wel weer een beetje jammer.)

Zo, ik heb lekker uitgeslapen. Gisteren weer een lange dag gehad en ik was best moe :D .
Vandaag vrij (lees: aan de schoonmaak hier thuis en boodschappen doen) en dan morgen weer stage. :)
pi_149821172
Geen kampvuur gezien, nu waren enkel de piranha en de raveleijn dicht. Aan de achtbanen heb ik nu toch niks. Iets met kleine kinderen en zo.
pi_149825063
Hoii O+

FR lijkt me heel tof om met je kinderen naar de Efteling te kunnen. Jammer dat het zo koud was.
Duvel & Niels
pi_149825937
Het viel wel mee qua kou. In de zon best goed te doen maar voor kleine kinderen is het snel erg koud. Maar goed daar hadden we zelf voor gekozen kaartjes moesten voor 1 maart ingeleverd worden.
pi_149838047
Wat was het koud vandaag zeg! Die wind maakt het toch echt winter. Wel lekker buiten geweest vandaag. Nog een dagje overleven en dan is het vakantie..
Morgen wel nog even 1,5uur les geven aan klasgenoten, gelukkig met z'n 4en. Les spel(gericht op autisten, das leeuuk.. klasgenoten mogen behandelen als autist :7), gelukkig mogen we ze aan het spelen zetten dus dat scheelt, alleen beetje last minute allemaal dus de voorbereiding is niet zo goed.. hopen dus dat dat niet te merken is B-)
Duvel & Niels
pi_149840804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Duufje het volgende:
Wat was het koud vandaag zeg! Die wind maakt het toch echt winter. Wel lekker buiten geweest vandaag. Nog een dagje overleven en dan is het vakantie..
Morgen wel nog even 1,5uur les geven aan klasgenoten, gelukkig met z'n 4en. Les spel(gericht op autisten, das leeuuk.. klasgenoten mogen behandelen als autist :7), gelukkig mogen we ze aan het spelen zetten dus dat scheelt, alleen beetje last minute allemaal dus de voorbereiding is niet zo goed.. hopen dus dat dat niet te merken is B-)
Wat voor spellen laten jullie ze spelen?
Er zullen wel meer klasgenoten van alles las minute doen dus maak je daar maar niet duk om komt vast helemaal goed.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2015 @ 21:44:20 #161
43556 miss_dynastie
pi_149842222
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef Duufje het volgende:
Provincie Utrecht was heerlijk hoor! *O*

FR was de efteling leuk?
Ik heb er weinig van gemerkt, mijn collega is ziek dus ik moest opeens de vergadering alleen doen en al zijn stukken lezen. Doei lunchwandeling. Doei avondeten ook, trouwens, want er zat een overleg voor. Ik heb een pak rijstwafels meegepakt _O-
pi_149860178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wat voor spellen laten jullie ze spelen?
Er zullen wel meer klasgenoten van alles las minute doen dus maak je daar maar niet duk om komt vast helemaal goed.
We hadden ineens maar 1u ipv 1,5. We hadden voor het jonge kind sensopatisch spel, het doel was het ontdekken van andere materialen. We hadden bloem en macaroni. Voor het oude kind (puber) hadden we de opdracht om een strip te tekenen wat er gebeurt en wat je denkt als je de trein wilt halen en hij 5min later komt. We hadden de helft vd klas als kind en andere spelbegeleiding. Omdat we met zn 4en geen 20 autisten kunnen begeleiden. Op deze manier hoefde wij dus alleen te zorgen voor de uitleg en instructie en nabespreking.
Duvel & Niels
pi_149860255
VAKANTIE!! Wel een middag stage lopen en wat extra werken bij de post. Maar ach.. Verder gewoon even lekker bijkomen O+

Wat zijn jullie weekend plannen?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 februari 2015 @ 18:21:28 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149864070
Geen echte plannen hier. Vandaag vrij dus was weer een gebruikelijk rustig dagje :P Opticien belde dat mijn lenzen er waren. Christan meegenomen om ze op te halen en daarna meteen door naar de kapper. Eenmaal thuis voelde hij zich niet lekker dus is hij naar bed vertrokken. Wij moesten nog even boodschappen doen. Toen we terug waren zat hij zielig met een kop thee op de bank met lodderige oogjes en nu is hij zijn bed weer in.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 februari 2015 @ 18:26:59 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149864233
Oja, en met minstens 5 medewerkers van 1&1 (internetprovider) aan de telefoon gehangen omdat ze ons een contract hadden gestuurd dat we niet wilden en ze vervolgens zeiden dat we het niet meer konden annuleren. Terwijl we 14 dagen bedenktijd hadden en die morgen pas om zijn 8)7 Verkeerde contract kwam overigens doordat wij glasvezel hadden besteld maar we blijken net in een blind spot te zitten en dus kunnen we maar 16MB krijgen. Maar ze hadden ons een contract voor 6MB gestuurd. En ze leveren 2,3 :P Dat heeft een technische oorzaak maar die 16 MB is nu mogelijk geworden dus die willen we graag :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149868133
Dit weekend gaan we lekker Indiaas eten bij Simla in Sittard. Gezellig met mijn schoomouders er bij en ik ben NIET de Bob. *O* *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149872286
Rewimo hoe is het nu met zoonlief? Ik hoop dat de lenzen nu goed zijn en je weer van je omgeving kan genieten.
Vervelend van de internetprovider.. Is het nu wel goed geregeld?

Valentijn, fijn vooruitzicht :9 ;)
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2015 @ 12:37:55 #168
43556 miss_dynastie
pi_149884270
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:24 schreef valentijn101 het volgende:
Dit weekend gaan we lekker Indiaas eten bij Simla in Sittard. Gezellig met mijn schoomouders er bij en ik ben NIET de Bob. *O* *O*
Gaan jullie iedere week ergens eten of lijkt dat alleen zo? Lekker hoor, geniet ervan :)

Ik kijk nu de Elfstedentocht van dertig jaar geleden :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2015 @ 13:36:11 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149885575
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:21 schreef Duufje het volgende:
Rewimo hoe is het nu met zoonlief? Ik hoop dat de lenzen nu goed zijn en je weer van je omgeving kan genieten.
Vervelend van de internetprovider.. Is het nu wel goed geregeld?
Zoon is weer wat opgeknapt maar blaft wel alsof hij een zeehond heeft ingeslikt :+ De lenzen zijn stukken beter, geen wazigheid meer in de verte ^O^

Qua internet nog even afwachten. Het contract is binnen, nu de snelheid nog...

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk nu de Elfstedentocht van dertig jaar geleden :D
Die heb ik 30 jaar geleden al gezien :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149896948
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gaan jullie iedere week ergens eten of lijkt dat alleen zo? Lekker hoor, geniet ervan :)

Ik kijk nu de Elfstedentocht van dertig jaar geleden :D
:@ lijkt er idd wel op he. Volgende week staat er niets op de agenda maar de week erna wel weer. Ik moet echt iets aan mijn lijn gaan doen. -O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2015 @ 20:16:59 #171
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149897254
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:07 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

:@ lijkt er idd wel op he. Volgende week staat er niets op de agenda maar de week erna wel weer. Ik moet echt iets aan mijn lijn gaan doen. -O-
Geniet er nu maar lekker en zonder schuldgevoel van! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2015 @ 20:17:48 #172
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_149897286
Rewimo, gelukkig van je lenzen! ^O^
Beterschap voor C. :Y
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2015 @ 20:31:49 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149897805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:17 schreef Strega het volgende:
Rewimo, gelukkig van je lenzen! ^O^
Beterschap voor C. :Y
Dank je wel :) Het ging alweer wat beter met hem. Al is ie wel om half 8 zijn bed ingedoken. Uit zichzelf, dat zegt genoeg ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149897848
Hopelijk verlaat die zeehond snel jullie huis Rewimo ;)
Fijn van je lenzen!

Valentijn was het lekker?

Hallo Fokkers. Wat doen jullie deze zaterdagavond?
Duvel & Niels
pi_149899195
Ja hoor, was heerlijk. (Ik had een vegetarische tali hmmm)

Dit weekend ben ik van plan zo min mogelijk te doen. Een paar wasjes draaien, paar series kijken. En zondag de chinnies weer opsluiten. Die stonden net aan de deur te rammelen dus lopen los. :')
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')