Hoe lager hoe beterquote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, het varieert van 103 euro tot dit bedrag, afhankelijk van de auto. En ze suggereren dat het bedrag omhoog gaat naarmate de auto ouder wordt (dit is het bedrag per maand in de eerste vier jaar) maar ze noemen geen bedrag
dus ja... Ik vind het wel meevallen, al heb ik natuurlijk altijd liever dat ze een lager bedrag roepen
Nou, Fox hier heeft echt wel een eigen Brits willetje hoor. En hij is nog kitten genoeg om veel ongein uit te halen. Het liefst samen met Daimoon.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen vakantie hier maar wel vrijdag vrij, dan kan ik me geestelijk voorbereiden op de Huishoudbeurs ( ik heb zo'n idee dat ik de zondag nodig heb om bij te komen )
![]()
Ik wil later ook een Onslowmet zo'n lekkere bolle kop en die dan de hele dag bij je wil liggen.
Onze katten zijn ontzettend leuk maar ze hebben echt een eigen leven![]()
Zo'n hond heb ik hier. Slingert zich om mijn nek en moet het liefst 24 uur op schoot, geaaid en geknuffeld en is toch niet echt formaat "schoothondje"quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vooral de Puma MOET hier echt op schoot. Tot op het irritante af. Ik zet haar regelmatig van schoot (want warme katten en opvliegers gaan niet echt samen) en dan gaat ze heel geërgerd naast me zitten puffen![]()
En 10 seconden later probeert ze het weer.
Haha, nou een eigen praktijk beginnen kan eigenlijk altijd wel. Maar ik doe de opleiding tot paraveterinair (= dierenartsassistent met een diploma) dus dan zal ik wel nog altijd een dierenarts moeten inhuren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef valentijn101 het volgende:
Ow spannend. Hoe lang moet je nog voor je je eigen praktijk mag beginnen?
Haha, dierenarts zal ik waarschijnlijk nooit worden. Dat is nog zo'n lange (fulltime) studie, dan zouden we voorlopig geen mooie reizen kunnen maken, nog de komende 10 jaar in dit flatje zitten en ik zou ook al die tijd geen/nauwelijks inkomen hebben. (Ja, ik heb er wel naar gekekenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:13 schreef Duufje het volgende:
Gaaf Candaasje! In welke regio kunnen wij over een tijd naar dierenarts Candaasje?![]()
8,8kg! Wauw.. Ik ben wel benieuwd wat mijn katers wegen, kat vasthouden en op de mensenweegschaal is gewoon niet nauwkeurig genoeg. Maar om ze alleen om het wegen naar de dierenarts te slepen vind ik weer wat te ver gaan.
Ik ben in Ijsselstein geborenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, nou een eigen praktijk beginnen kan eigenlijk altijd wel. Maar ik doe de opleiding tot paraveterinair (= dierenartsassistent met een diploma) dus dan zal ik wel nog altijd een dierenarts moeten inhuren.Er zijn overigens wel paraveterinairen die het doen hoor. Niet zoveel, er komt natuurlijk wel enorm veel geld en andere 'manegment' zaken bij kijken.
![]()
Met deze opleiding ben ik in september klaar. (Heel fijn; ze houden gewoon schoolvakanties aan en hebben in september een laatste tentamen gepland...)
Chinchilla's heb ik trouwens nog niet voorbij zien komen. De DA waar ik nu loop is wel heel goed met konijnen en sowieso een heel lieve vrouw, maar voor jou een beetje uit de richting. (In de 'verkeerde' IJsselstein/Ysselstein voor jou) .
[..]
Haha, dierenarts zal ik waarschijnlijk nooit worden. Dat is nog zo'n lange (fulltime) studie, dan zouden we voorlopig geen mooie reizen kunnen maken, nog de komende 10 jaar in dit flatje zitten en ik zou ook al die tijd geen/nauwelijks inkomen hebben. (Ja, ik heb er wel naar gekeken)
Ik loop nu stage in regio Utrecht, maar geen idee waar ik over een tijdje (na dit schooljaar) aan de slag zou kunnen. Dat is nog even afwachten
Apenlui(d)er!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:31 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ik ben in Ijsselstein geboren
Dierenarts, assistent.. Beide heel tof. De dierenarts zit hier op loopafstand en is ook savonds open dus ik denk niet dat wij ooit ergens anders heen gaan.
Ik ben wel thuis geborenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Apenlui(d)er!![]()
(Ik woon mijn hele leven al in IJsselstein, maar ben potjandikke in het ziekenhuis in Nieuwegein geboren)
En als je een fijne DA hebt, gewoon lekker bij blijven!. Een goed gevoel erbij is vaak het belangrijkste.
Ook deurwaarder?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Een chronisch wanbetaler vindt mij, en ik citeer, 'geen prettige mevrouw'. Heerlijk
Nee, eigen bedrijf in de IT. Maar meneer sloeg wel aan op mijn titel, alsof ik hem persoonlijk leed heb aangedaan door die onder mijn correspondentie te zetten.... Hij opende al direct met 'ik heb uw dreigmail ontvangen', om een gesprek maar even goed te beginnenquote:
Ik ben veel dingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, eigen bedrijf in de IT. Maar meneer sloeg wel aan op mijn titel, alsof ik hem persoonlijk leed heb aangedaan door die onder mijn correspondentie te zetten.... Hij opende al direct met 'ik heb uw dreigmail ontvangen', om een gesprek maar even goed te beginnenEn ik heb geen dreigmail verzonden, alleen een procesbeschrijving. Maar 't is kennelijk nogal dreigend als iemand nergens interesse in heeft, behalve of het bedrag al dan niet op de rekening staat
Ben jij deurwaarder?
Mij heeft een cursus mindfullnes erg goed geholpen. Het fijne is, dat kun je overal doen en het echt goed werkt. (na acht weken is het een gewoonte geworden en vergeet je het niet)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ik ben wel thuis geborenToen ik 6,5 was verhuisd.
Iets totaal anders.. Ik moet eigenlijk van de neuroloog naar iets opzoek gaan dat voor ontspanning zorgt yoga oid maar ik zie door de bomen het bos niet. Zijn zoveel verschillende vormen etc. Ik moet wel daarbij zeggen dat ik heel stijf en lomp ben dus niet alle vormen zijn zo geschikt voor mij
![]()
iemand ervaringen ergens mee?
(doel is stress voorkomen met als doel daarmee weer minder hoofdpijn/migraine)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |