abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149734619
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik ga mee. Heb alle papieren al uitgezocht en klaar gelegd.

[..]

Damn geen idee waar ik die zo 1 2 3 kan kopen hier in de buurt.
Daarom: je hebt ook dictafoon apps voor de telefoon. En telefoon goed opladen van te voren
pi_149740058
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef pl4kkie het volgende:
Naar aanleiding van de mail die ik gisteren had gestuurd kregen we vandaag bericht terug. Morgen moeten we gelijk op gesprek komen want de inhoud kwam niet overheen met wat ze vrijdag besproken hadden. yeah right :'). Nu zit er ook een p&o kut bij. Kan nog leuk worden dan.
Ga geen ruzie maken. Laat ze rustig uitleggen wat ze dan wel bedoelden en geef aan dat ze dat dan zelf even op papier moeten bevestigen om misverstanden te voorkomen. Blijf netjes.
pi_149740152
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ga geen ruzie maken. Laat ze rustig uitleggen wat ze dan wel bedoelden en geef aan dat ze dat dan zelf even op papier moeten bevestigen om misverstanden te voorkomen. Blijf netjes.
Aye dat snap ik. De mail die ik gisteravond had verstuurd was ook netjes en semi zakelijk. Heb er geen lelijk woord in gezegd
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Milf maandag 16 februari 2015 @ 21:05:43 #54
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_149740271
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik ga mee. Heb alle papieren al uitgezocht en klaar gelegd.

Niet lullig bedoeld, maar heb je verstand van wat wettelijk mag ja/nee?

Nee? Zorg ervoor dat je een onafhankelijk persoon mee laat gaan die verstand van zaken heeft.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_149741218
http://www.fnv.nl/site/brochures_en_folders/211814
Hierin staat dat na zes maanden je mag reintegreren in een andere functie.

En is je vriendin van plan om weer in deze functie te komen? zo'n schouder is echt een langdurig probleem en alle ondersteuning terzijde, ze blijft haar schouder veel moeten gebruiken.
Ze kan echt beter wat minder fysiek werk dan dit gaan doen.
pi_149742004
Man o man, waarop 2x opnemen, waarom uberhaupt opnemen..., ga gewoon eens open naar het gesprek. Luisteren, niets toezeggen en de rest komt wel..
pi_149743067
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.fnv.nl/site/brochures_en_folders/211814
Hierin staat dat na zes maanden je mag reintegreren in een andere functie.

En is je vriendin van plan om weer in deze functie te komen? zo'n schouder is echt een langdurig probleem en alle ondersteuning terzijde, ze blijft haar schouder veel moeten gebruiken.
Ze kan echt beter wat minder fysiek werk dan dit gaan doen.
Ze heeft constant aangegeven dat ze een andere functie wilt gaan doen dmv opleiding/omscholing. Maar het bedrijf weigert daarin mee te gaan. Die zegt al maanden, het begon eerst met je moet gaan kijken wat je voor jezelf wilt, wil je dit blijven doen of wil je naar een ander soort mensen, in elk gesprek dat ze had met een leidinggevende werd de toon steeds harder en harder totdat ze haar probeerden te dwingen om te solliciteren dan dat via mail te bevestigen. Ze kan en wil omscholing doen om met een minder zwaar zorg type mensen te gaan werken. Mja als het bedrijf haar daar geen kans toe geeft om dat te doen en zo te re-integreren en steeds maar blijft hameren op het feit dat ze zelf ontslag moet nemen. Omdat ze zogenaamd niet op der plek zit.
pi_149752293
succes vandaag!
pi_149793604
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ze heeft constant aangegeven dat ze een andere functie wilt gaan doen dmv opleiding/omscholing. Maar het bedrijf weigert daarin mee te gaan. Die zegt al maanden, het begon eerst met je moet gaan kijken wat je voor jezelf wilt, wil je dit blijven doen of wil je naar een ander soort mensen, in elk gesprek dat ze had met een leidinggevende werd de toon steeds harder en harder totdat ze haar probeerden te dwingen om te solliciteren dan dat via mail te bevestigen. Ze kan en wil omscholing doen om met een minder zwaar zorg type mensen te gaan werken. Mja als het bedrijf haar daar geen kans toe geeft om dat te doen en zo te re-integreren en steeds maar blijft hameren op het feit dat ze zelf ontslag moet nemen. Omdat ze zogenaamd niet op der plek zit.
En hoe is het gegaan?
pi_149801220
Het UWV of UW Vreselijk is erg brutaal. Neem de zaak naar de rechtbank. De arts heeft al duidelijk gemaakt dat Mevr. nog niet kan werken.
Arbeidszaak Marketing Impuls, Miec Marketing, Cleanprofs B.V.
http://miec-arbeidszaak.orgfree.com
pi_149810515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En hoe is het gegaan?
Goed gesprek gehad. Ze waren wel poeslief in vergelijking met eerdere gesprekken waar ze alleen bij was. Al met al heel het verhaal uitgelegd en hun ook. Om een lang verhaal kort te maken, vriendin gaat op eigen verzoek volgende week 2 dagen per week 2 uur per dag werken voor re-integratie, ze krijgt een andere afdeling en wordt begeleid. Mocht het niet gaan moet ze het vermelden! aan de leidinggevende. Plan van aanpak is gemaakt al weet ik nog niet wat daar voor afspraken in gemaakt zijn, die krijgen we nog opgestuurd.

Onafhankelijksheidsdeskundige van het uwv is geweest, daar heeft ze een gesprek mee gevoerd en haar situatie bekeken. Het kan zijn dat hij beslist dat ze afgekeurd wordt voor de zorg en dan gaan ze vanuit haar werk bekijken waar ze evt naar zou kunnen overstappen. Solliciteren is van de baan, dat is veranderd in zelf uitzoeken wat je evt zou willen gaan doen mocht ze afgekeurd worden voor de zorg.

Al gaat mn vriendin ook niet helemaal vrijuit in dit, omdat ze niet voor haar zelf durfde op te komen en het gesprek durft aan te gaan en conflicten uit te weg te gaan loopt dit veelste lang. Ik hoop dat ze er van geleerd heeft en dat meer te doen want anders komt het weer niet goed.
Het volgende gesprek gaat ze alleen doen, mocht het daarna weer fout gaan, ga ik weer mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door pl4kkie op 18-02-2015 22:24:42 ]
pi_150022906
Altijd een deskundigen oordeel aanvragen bij het UWV en ALLE communicatie
vanaf heden SCHRIFTELIJK voeren!!!
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:02:54 #63
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_150022975
is slavenarbeid weigeren werkweigering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: