SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dachten maar meer vrouwen zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:25 schreef Maraca het volgende:
@ TT: Alles wat ik nodig heb op Valentijn
Wat een bazenspel was dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Pheno het volgende:
Ziet TT, denkt aan een opvolger voor Catherine voor PS4
Geen japanse stemmen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Catherine niet gespeeld: Reden zal inmiddels voor iedereen duidelijk zijn. Helaas.
Zoek de juiste vriendin en iedere dag is zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dachten maar meer vrouwen zo
Er moet een speciale valentijsdag voor mannen komen, want met de huidige V-day staat eigenlijk alles in het teken van het de vrouw zo plezierig mogelijk te maken, maar er moet een M-dag komen, waarop schatlief gewoon de hele dag niet zeikt, zorgt voor lekker eten in huis (en niet jankt wanneer je een hele zak M&M's ofzo in een keer opvreet), en lekker mee doet met gamen of kung fu films kijken of whatever...
Jij snapt.quote:
Mjah, ik ben dolblij met mijn vriendin (meestal), maar ze heeft destijds wel een beetje aan 'false advertisement' gedaan toen ze aangaf van games en anime te houden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoek de juiste vriendin en iedere dag is zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij snapt.
[..]
Mjah, ik ben dolblij met mijn vriendin (meestal), maar ze heeft destijds wel een beetje aan 'false advertisement' gedaan toen ze aangaf van games en anime te houden...
Liegen om een man/vrouw te krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie het als dat ze er alles voor over had om jou te krijgen. Zelfs liegen.
Dat laatste was ook een beetje ironisch bedoeld natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Liegen om een man/vrouw te krijgenHeb ook zulke dates gehad... ben er dan gelijk klaar mee
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Catherine niet gespeeld: Reden zal inmiddels voor iedereen duidelijk zijn. Helaas.
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doet
http://www.officialsteakandblowjobday.com/quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dachten maar meer vrouwen zo
Er moet een speciale valentijsdag voor mannen komen, want met de huidige V-day staat eigenlijk alles in het teken van het de vrouw zo plezierig mogelijk te maken, maar er moet een M-dag komen, waarop schatlief gewoon de hele dag niet zeikt, zorgt voor lekker eten in huis (en niet jankt wanneer je een hele zak M&M's ofzo in een keer opvreet), en lekker mee doet met gamen of kung fu films kijken of whatever...
Import-versie heeft geen Engelse subs volgens mij...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doet
Ik geloof niet dat ze bewust loog, maar ze vond vroeger Mario en Tekken leuk, en toen we net verkering hadden op de Dreamcast een beetje SoulCalibur enzo gespeeld, maar het is niet echt haar hobby ofzo. Het lijkt haar allemaal ook vaak te moeilijk. Castle Crashers vond ze wel leuk om samen te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie het als dat ze er alles voor over had om jou te krijgen. Zelfs liegen.
Dan heb je het wel heel slecht getroffen met je vrouw/vriendin, als je daarop moet wachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.officialsteakandblowjobday.com/
Nog steeds nachtmerries van die blokken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Pheno het volgende:
Ziet TT, denkt aan een opvolger voor Catherine voor PS4
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat laatste was ook een beetje ironisch bedoeld natuurlijkje kan je wel wat beter voordoen dan je bent natuurlijk, zoals bij een sollicitatie.
Ach toch nog een beetje van waar dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Import-versie heeft geen Engelse subs volgens mij...Final Fantasy XIII-1 en 2 wel, dus die overwoog ik wel te halen, maar niet gedaan.
[..]
Ik geloof niet dat ze bewust loog, maar ze vond vroeger Mario en Tekken leuk, en toen we net verkering hadden op de Dreamcast een beetje SoulCalibur enzo gespeeld, maar het is niet echt haar hobby ofzo. Het lijkt haar allemaal ook vaak te moeilijk. Castle Crashers vond ze wel leuk om samen te doen.
Qua anime hetzelfde: Vroeger een paar series die ze heel leuk vond (Slam Dunk, Initial D), maar verder volgt ze het niet echt. In Hong Kong wel samen Attack on Titans gekeken, en dat vond ze wel weer erg leuk, maar ze kijkt zelf liever Korean en HK series.
Ik zei altijd dat ik netjes was en nooit scheten liet... en guess whatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenBij een sollicitatie akkoord.. maar in een relatie? Maar goed, zal wel de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben
Mijn vriendin heeft altijd begrepen dat ik een sukkel ben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenBij een sollicitatie akkoord.. maar in een relatie? Maar goed, zal wel de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben
Lijkt me ook erg dom om te doen, daarom stranden ook zoveel relaties volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wees niet bang, wij ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft altijd begrepen dat ik een sukkel ben...
Dat heb ik ook nooit geprobeerd te verbergen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg dom om te doen, daarom stranden ook zoveel relaties volgens mij
[..]
Wees niet bang, wij ook
Je laat in de eerste fase toch niet meteen je mindere kanten zien? Dus je doet je eigenlijk altijd anders voor dan je bent in het begin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |