Tijd voor een echte broekquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:21 schreef thethoryd het volgende:
Heb inmiddels nu ruim een halfjaar een Nudie. 3 crotchfixes later zit er eigenlijk een heel nieuw kruis in.Fades vallen een beetje tegen i.t.t. mijn eerste A.P.C gezien ik deze ook non stop draag. Kan wel bijna mijn mobiel zien in mijn broek maar ook vanwege nog meer afvallen zit hij uiteindelijk niet meer optimaal helaas.
Foto!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:27 schreef mrPanerai het volgende:
Heb me vanmiddag laten verleiden om een Jacob Cohen te kopen....wat een heerlijke broek.
Dank uquote:
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 22 maart 2015 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Je hebt/had toch al een somet? Waarom die niet dragen?
SDA of Denime is ook wel cool.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
Nee. Ben met de uitkomst van die niet zo tevreden.
Of een SG1109. Of een PBJ XX-011 of 013. Of een RJB. Of een Samurai. Keuzes te over. Wel slim tapered.
Edit: Fullcount... Ook vet. Zim cotton. Yum!
Somet is niet af. Maar hij is wst kort gehemd. Kan hem met een kleine break dragen. Maar achteraf had ik hem beter niet kunnen hemmen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
SDA of Denime is ook wel cool.
Is die somet al af? Heb je pics van hoe die nu is?
Ja, heb je minder dan 30 wears in beide? Ik ga denk ook meedoen met redcloud hemp.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Hwdc2 is na deze week afgelopen![]()
Zit te twijfelen om opnieuw mee te doen met dwc2 met de 0702 of met mijn masa. Of zelfs nog eens 2 jaar met mijn oldblue.
1 of 2 in masa en die van momo weet ik eigenlijk niet. Kan niet veel meer dan 30 zijn denk ik. Red cloud hemp is ook wel een leuke iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja, heb je minder dan 30 wears in beide? Ik ga denk ook meedoen met redcloud hemp.
2 jaar viel wel mee uiteindelijk
Ik had dus een nieuwe broek gekocht, zo veel mogelijk hetzelfde model. Maar die heeft toch duidelijk een minder goeie pasvorm, dus die oude wil ik toch nog zo veel mogelijk blijven dragen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n 13 in het dozijn Replay moet je in de kast mikken en wat nieuws halen.
Dat hok valt alleen maar verder uit elkaar..
Je kan bij de knieën zien, dat ie daar ook zo weer gaat scheuren.
Een nieuwe kopen en dat ding inlijsten. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar als je echt een goede pasvorm wil moet je een iets te grote 501STF kopen daarmee in bad springen en hem op je lichaam laten drogen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:06 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Ik had dus een nieuwe broek gekocht, zo veel mogelijk hetzelfde model. Maar die heeft toch duidelijk een minder goeie pasvorm, dus die oude wil ik toch nog zo veel mogelijk blijven dragen.
Maar je had wel een beetje gelijk. Vandaag ben ik op m'n bek gegaan in de storm en nou zit er gelijk weer een nieuwe scheur op een van de knieën. Moet dus toch maar eens gaan kijken hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie niet helemaal uit mekaar valt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Van Levi naar G-star... Een mens kan diep zinken
1 APRIL!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waist wel, maar minder in de thighs dan je denktquote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind mn APC Petit Standard net een beetje te tight fit hebben bovenin. Ik had beter de New kunnen kopen.
Maar die dingen stretchen toch best erg hoorde ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |