Mee eens. Ik ben geen Patty-fan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze woedend is hierover.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef yvonne het volgende:
Om even ontopic te gaan. Dit is gewoon triest, weggehouden worden bij het afscheid van je eigen vader.
Kan me er niks bij voorstellen Yvonne.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef yvonne het volgende:
Om even ontopic te gaan. Dit is gewoon triest, weggehouden worden bij het afscheid van je eigen vader.
Nee, dat zijn de ouders van Pattyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Andromache het volgende:
die oudere mensen hier, zijn dat de ouders van Antoine?
Die foto in de OP is van 2011... dat vermeende niet omkijken moet dan behoorlijk recent zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Het kan ook de wens van vader zijn geweest? Zo van: als je niet naar me omkijkt bij leven, hoef je ook niet te komen als ik dood ben. Hij zal de eerste niet zijn.
Haar broer schijnt ook buiten de plechtigheid te zijn gehouden en ook niet op de kaart te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Pffff die schreeuwlelijk weet ook niet van ophouden als het om privégelegenheden gaat.
Grote kans dat ze er een circus van zou maken, iets waar andere familieleden [ óók zij hebben soms iets te zeggen dan La Brard!] geen trek in hadden. En terecht.
Dat mens heeft met alles en iedereen gelazer op de tijd en zal het graag in de media willen voordragen.
Borderline, slachtofferrol aanmeten.
Dan nog moet ze haar bakkes houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar broer schijnt ook buiten de plechtigheid te zijn gehouden en ook niet op de kaart te hebben gestaan.
Dan kun je een hoop roepen, maar dan is het wel heel eenvoudig om te doen alsof het allemaal aan Patty ligt.
Dat klopt, ik was er (helaas) bij toen die foto gemaakt werd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de ouders van Patty
[..]
Die foto in de OP is van 2011... dat vermeende niet omkijken moet dan behoorlijk recent zijn geweest.
De overledene zelf mag ik hopen?!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Op die foto lijkt ze ook op een ontplofte zuurstok.
En wie beslist wie de crematie mag regelen?
Als Patty eerder was kon zij haar zus weigeren??
Patty en haar broer hoorden kennelijk pas 3 dagen na het overlijden dat hij was overleden....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Op die foto lijkt ze ook op een ontplofte zuurstok.
En wie beslist wie de crematie mag regelen?
Als Patty eerder was kon zij haar zus weigeren??
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat telt dan? Wat je wilde voor je herseninfarct of voor je begon te dementeren, of wat je wilt als je je eigen kinderen niet meer herkent en je kleindochter voor je vrouw aanziet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De overledene zelf mag ik hopen?!
Tegenwoordig kun je prima je eigen wensen kenbaar maken en ten uitvoer zien gaan gaat zoals jij dat wenst.
GeluKKig maar![]()
Desalniettemin is het zwaar om er mee te moeten leven, dat je nog niet eens waardig afscheid mag/kunt nemen van je eigen vader! Intriest.
De afgelopen jaren was er toch geen contact, heb ik uit de berichtgeving begrepen? Als je het contact verbreekt met een tachtig plusser, loop je een groot risico dat ze er tussen uit piepen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de ouders van Patty
[..]
Die foto in de OP is van 2011... dat vermeende niet omkijken moet dan behoorlijk recent zijn geweest.
Er uit piepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was er toch geen contact, heb ik uit de berichtgeving begrepen? Als je het contact verbreekt met een tachtig plusser, loop je een groot risico dat ze er tussen uit piepen...
Geen idee, ik beschik niet over de man zijn laatste wilsbeschikking. Jij wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat telt dan? Wat je wilde voor je herseninfarct of voor je begon te dementeren, of wat je wilt als je je eigen kinderen niet meer herkent en je kleindochter voor je vrouw aanziet?
Vertel eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik was er (helaas) bij toen die foto gemaakt werd.
Het is volgens mij gewoon een heel rare familie, sinds de dood van broer Bobby schijnt het in die familie alleen erger te zijn geworden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar broer schijnt ook buiten de plechtigheid te zijn gehouden en ook niet op de kaart te hebben gestaan.
Dan kun je een hoop roepen, maar dan is het wel heel eenvoudig om te doen alsof het allemaal aan Patty ligt.
Wel als er in de media en door het alg. publiek werd aan genomen dat Patty Brard gewoon uit eigen beweging geen zin had om naar de begravenis te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef maryen65 het volgende:
Wie de schuldige is of wie wat heeft gedaan daar heb ik geen mening over want als buitenstaander weet je alle ins en outs gewoon niet. Maar dat Patty Brard dit allemaal zo de media inslingerd een paar dagen na haar vaders dood vind ik niet erg sjiek
Sjiekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef maryen65 het volgende:
Wie de schuldige is of wie wat heeft gedaan daar heb ik geen mening over want als buitenstaander weet je alle ins en outs gewoon niet. Maar dat Patty Brard dit allemaal zo de media inslingerd een paar dagen na haar vaders dood vind ik niet erg sjiek
Ja dat was vreemd ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel als er in de media en door het alg. publiek werd aan genomen dat Patty Brard gewoon uit eigen beweging geen zin had om naar de begravenis te komen.
Ik denk dat je dan als persoon wel het recht hebt om uit te leggen waarom je niet aanwezig was.
Overigens, RTL Boulevard wilde er vrijdagavond een item aan wijden waarbij de familie van Patty Brard hun woordje kon doen, het werd al voor aangekondigd bij Editie NL.
Albert repte er tijdens de hele uitzending met geen woord over.
Heb het vermoeden dat ze wat feiten van de familie Brard hebben nagetrokken,het niet helemaal klopte, en daardoor uitzenden van het item niet relevant zou zijn.
Het lijkt me sterk dat Albert zich door een telefoontje van Patty laat weerhouden van een Patty-onderwerp.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat was vreemd ja!
Of Patty heeft even een belletje gepleegd naar Albert. Maar wat hem er dan van af heeft gebracht....
Nee, denk dat ze toch de bronnen en info van het anti-Patty kamp (zus Patty) hebben gecheckt en het niet helemaal klopt, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om dat uit te zenden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Albert zich door een telefoontje van Patty laat weerhouden van een Patty-onderwerp.
Tenzij Patty hem heeft kunnen chanteren met iets wat hij echt niet openbaar wil hebben, maar dat zou ik zeker niet van Patty laten afhangen.
Dat bedoel ik. Wat heeft zij dan in hemelsnaam kunnen zeggen, dat Albert deed alsof er geen vuiltje aan de lucht was in Brardland?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:34 schreef Copycat het volgende:
Plus dat Albert Verlinde nog wel een rancuneus appeltje met Brard te schillen kan hebben vanwege haar hijgerige aandacht voor Onnogate.
Allemaal valse nichten (incl. Brardquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wat heeft zij dan in hemelsnaam kunnen zeggen, dat Albert deed alsof er geen vuiltje aan de lucht was in Brardland?
Ik ruik een vuile was die binnen op een hoopje ligt, en wel eens naar buiten mag.
Evert en Patty zijn momenteel geen goede vriendjes meer! Patty's weddingplanner (tevens Evert's echtgenoot) had flinke ruzie met Patty ivm huwelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
OF: Albert haat Onno inmiddels en is helemaal close met Patty geworden. Samen gaan ze hem vermorzelen.
Nieuwe functie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Allemaal valse nichten (incl. Brard![]()
Er zijn denk ik echt nog wel wat geheimpjes over Albert Verlinde te vertellen en hij moet een beetje oppassen vanwege zijn nieuwe functie.
Dat appartement zou toch door Patty en d'r man betaald zijn? Neem aan dat die dan ook eigenaar waren en er dus geen financieel belang voor de familie mee gemoeid was?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze toch de bronnen en info van het anti-Patty kamp (zus Patty) hebben gecheckt en het niet helemaal klopt, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om dat uit te zenden.
Het is een raar verhaal, maar zoals ik al eerder zei het komt bij de normaalste gezinnen voor.
Vooral als er daarnaast ook geld mee gemoeid is (verkoop appartement).
Kan ook zijn dat die broer er ook schuld aan heeft. Maar goed, het kan idd ook aan die familie liggen. Te weinig info om daar iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zus van Patty heeft vader diverse documenten/papieren laten tekenen waardoor de zus de opbrengsten (of een gedeelte ervan) zelf kon opstrijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat appartement zou toch door Patty en d'r man betaald zijn? Neem aan dat die dan ook eigenaar waren en er dus geen financieel belang voor de familie mee gemoeid was?
Vind het een vreemd verhaal. Als ik samen met mijn broer een appartement voor mijn ouders zou kopen zouden mijn broer en ik eigenaar blijven van dat appartement.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zus van Patty heeft vader diverse documenten/papieren laten tekenen waardoor de zus de opbrengsten (of een gedeelte ervan) zelf kon opstrijken.
Na de verkoop van het appartement waren pa en ma Brard naar een verzorgingshuis gestuurd.
Dit was niet nodig geweest omdat het appartement zodanig was verbouwd dat verzorging/rolstoel etc allemaal mogelijk was.
Klinkt als onzinquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zus van Patty heeft vader diverse documenten/papieren laten tekenen waardoor de zus de opbrengsten (of een gedeelte ervan) zelf kon opstrijken.
Na de verkoop van het appartement waren pa en ma Brard naar een verzorgingshuis gestuurd.
Dit was niet nodig geweest omdat het appartement zodanig was verbouwd dat verzorging/rolstoel etc allemaal mogelijk was.
Ik vold RTL B niet dus ik kende het verhaal ook niet totdat ik het hier lasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel als er in de media en door het alg. publiek werd aan genomen dat Patty Brard gewoon uit eigen beweging geen zin had om naar de begravenis te komen.
Ik denk dat je dan als persoon wel het recht hebt om uit te leggen waarom je niet aanwezig was.
Overigens, RTL Boulevard wilde er vrijdagavond een item aan wijden waarbij de familie van Patty Brard hun woordje kon doen, het werd al voor aangekondigd bij Editie NL.
Albert repte er tijdens de hele uitzending met geen woord over.
Heb het vermoeden dat ze wat feiten van de familie Brard hebben nagetrokken,het niet helemaal klopte, en daardoor uitzenden van het item niet relevant zou zijn.
Ik werkte daar toen, volgens mij was het een promotie/ lancering van haar single? Ik herken het aan het grote gebouw op de achtergrond, dat is Rijswijk.quote:
Nee hoor, is in mijn familie ook gebeurd, was heel triest.quote:
Dat klinkt prachtig, maar eigendom van Patty kan niet overgedragen worden door váder iets te laten tekenen. Bovendien is moeder er ook nog en die zou mee moeten tekenen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |