VIVA FOREVEEEEEEEEEER I"LL BE WAITIIING FOR MY PANNEKOEEEKquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jezelf quoten
Maar nee, viva forever
Ik ook.quote:
jij wordt mod?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ohja, nou dat met je ID duurt wel even. Ik wacht al 3 weken
haha mensen trappen daar nog steeds in?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ohja, nou dat met je ID duurt wel even. Ik wacht al 3 weken
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha mensen trappen daar nog steeds in?
Trustequote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga maar eens op bed liggen.
mazzels
De rest ook niet meer.quote:
Miet.quote:
Ik wel.quote:
Kusjequote:
Is dit nu de grap van het topic iedereen is crewquote:
Nee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is dit nu de grap van het topic iedereen is crew?
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat meisje waarmee ik gedate had maar met haar ex zat? Die zag ik ineens langsflitsen op tinder. Ik er naar vragen, twee blauwe vinkjes en een blokkade. Godverdomme. Kuthoeren. Allemaal.
Dus nu wil ik iemand slaan.
Wat ben je dan voor kroequote:
Wat is je fucking bezigheid als crew zijndequote:
weblogquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is je fucking bezigheid als crew zijnde.
Dat klinkt legit. Krijg je subsidie daarvoor Fokkiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is Weblogger, en ik ben zijn begeleider.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat klinkt legit. Krijg je subsidie daarvoor Fokkie?
Bedankt Fokker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax is best een goede jongen. Hij heeft alleen een steuntje in de rug nodig.
Ik las een duwtje. En toen dacht ik aan WP en een hele hoge trap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
en een ravijn voor zijn voeten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Oh gewoon als mensen moedwillig je berichten negeren terwijl je diegene gewoon wat wil vragen. En het heeft bijvoorbeeld haast.. Ik wordt boos danquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik las een duwtje. En toen dacht ik aan WP en een hele hoge trap.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een ravijn voor zijn voeten?
Hij zei dus steuntje en niet duwtjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een ravijn voor zijn voeten?
ja boeiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij zei dus steuntje en niet duwtje.
quote:
* pixelbitty duwt VoornaamAchternaam.quote:
spekpannekoeken? waar?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty duwt VoornaamAchternaam.
Ik deed niks gemeensquote:
hmm, beetje ver, dat haal ik niet meer voor de lunchquote:
Ik stel een meet voor vanmiddag om 15:00 bij pixelbitty thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, beetje ver, dat haal ik niet meer voor de lunch
Ik had geen spek gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, beetje ver, dat haal ik niet meer voor de lunch
ik heb nog een afspraak vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor vanmiddag om 15:00 bij pixelbitty thuis
dah vret ik niequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik had geen spek gehad.. Wel bosbessen en appel/kaneel
.
Ik vond die combo van de twee berichten gewoon zulk kansloos en kosteloos vermaakquote:
Oke, ik zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vond die combo van de twee berichten gewoon zulk kansloos en kosteloos vermaak.. Ik emogif jou niet
..
Ik heb ook liever spek hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een afspraak vanmiddag
[..]
dah vret ik nie
daar is niks raars aan..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb ook liever spek hoor..
Maar ik ben sowieso een rare pannenkoek eter want ik zou ze ook met kaas en spek eten. Of met kaas en spek en stroop.
quote:
wat is deze hyves oogaids?quote:
Okequote:
geloof me, ik heb jaren in een pannenkoekenrestaurant gewerktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke.
Maar nu heb ik dus weer zin in pannenkoeken dankjewel Fokker.
Dan maak je ze toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke.
Maar nu heb ik dus weer zin in pannenkoeken dankjewel Fokker.
Ik zocht een geniaal plaatje van die lekkere neger van het spijt me....quote:
wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zocht een geniaal plaatje van die lekkere neger van het spijt me....
Maar toen vond ik dit en toen dacht ik, zomg wat een verschrikking die moet ik delen!
Als ik wil eet ik mijn pannenkoeken met gebakken uien/champignons/spek... *kwijl*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof me, ik heb jaren in een pannenkoekenrestaurant gewerkt
+kaasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als ik wil eet ik mijn pannenkoeken met gebakken uien/champignons/spek... *kwijl*
doe maar niet, wij moeten nog zoenen vanavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+kaas
was een goedverkopende pannenkoek ja.
pro tip: knoflooksaus er bij doen
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ach in principe kan je alles wat je op een pizza flikkert ook in een pannenkoek gooien
John Williamsquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe maar niet, wij moeten nog zoenen vanavond.
Ik wil.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+kaas
was een goedverkopende pannenkoek ja.
pro tip: knoflooksaus er bij doen
Dan eet jij toch ook gewoon knoflooksaus, probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe maar niet, wij moeten nog zoenen vanavond.
oh godquote:
salami, kaas en banaan is ook verbazingwekkend lekker (stond niet op de kaart overigens)quote:
Nee banaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh god
[..]
salami, kaas en banaan is ook verbazingwekkend lekker (stond niet op de kaart overigens)
Vond pannekoek met nutella niet zo bijzonder. Met shoarma wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee banaan! Ik wil wel nogsteeds pannenkoeken met nutella proberen..
ik eet over het algemeen geen zoete pannenkoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee banaan! Ik wil wel nogsteeds pannenkoeken met nutella proberen..
Oeh hoe zal pannenkoek met tzaziki en gyros dan zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vond pannekoek met nutella niet zo bijzonder. Met shoarma wel.![]()
Ik heb meestal een combo van hartig en zoetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet over het algemeen geen zoete pannenkoeken
Damn... Dat ga ik eens proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh hoe zal pannenkoek met tzaziki en gyros dan zijn
doe er wat sla bij, rol het op en je hebt in principe een een durumquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh hoe zal pannenkoek met tzaziki en gyros dan zijn
Goed idee.. Koffiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn... Dat ga ik eens proberen.
Nu eerst maar ns koffie.
Alleen is een durum een stuk stevigerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe er wat sla bij, rol het op en je hebt in principe een een durum
Roti toch? En dan met van dat varkensvlees in ketjap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe er wat sla bij, rol het op en je hebt in principe een een durum
Roti.. Ik snap.de hype nogsteeds nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roti toch? En dan met van dat varkensvlees in ketjap.
geen idee, nooit roti opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roti toch? En dan met van dat varkensvlees in ketjap.
Alleen de eckte eckte is lekker. Heb een surinaamse vriend die het ooit voor ons klaar maakte, fucking amazingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Roti.. Ik snap.de hype nogsteeds niet..
Hmm ja die pannekoek toch? Ik kreeg tenminste veel keuze bij de rotiboer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
wel raar dat mensen bij roti altijd specifiek aan 1 gerecht denken, terwijl het eigenlijk gewoon dat brood is
brood, pannekoek, pizza wat je wilquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja die pannekoek toch? Ik kreeg tenminste veel keuze bij de rotiboer.
Soort van chewy wrap pannekoek apparaat. Ik ben me niet bewust van een hype, wel van het voer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Roti.. Ik snap.de hype nogsteeds niet..
Hmm dat zegt me dan niks. Kouseband doet me ook altijd denken aan die 2 benen uit Tom & Jerry.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood, pannekoek, pizza wat je wil
maar meeste mensen denk toch aan het gerecht met kip en boontjes/kouseband
voor sommigen is exotisch eten dan ook nog steeds babi pangang met bamiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm dat zegt me dan niks. Kouseband doet me ook altijd denken aan die 2 benen uit Tom & Jerry.![]()
Ik heb sowieso het idee dat Hollanders rare associaties hebben met buitenlands eten.
Tegenwoordig zit iedereen en z'n moeder toch aan de sushi?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor sommigen is exotisch eten dan ook nog steeds babi pangang met bami
ik weet vrij zeker dat mijn moeder nog nooit sushi heeft aangeraaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen en z'n moeder toch aan de sushi?
ja of gwn trigger overhalen wanneer de loop in je bek zitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik las een duwtje. En toen dacht ik aan WP en een hele hoge trap.
Nog nooit sushi gegeten. (Niemand hier in huis)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen en z'n moeder toch aan de sushi?
waarom niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit sushi gegeten. (Niemand hier in huis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en in sommige gevallen: wat de boer wel kent vreet die niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat de boer niet kent dat vret ie niet
snap de relevantie van melkvee en vegetarier nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in sommige gevallen: wat de boer wel kent vreet die niet.
ik ken melkveehouders die geen kaas eten of vegetarier zijn
als een koe lang genoeg gemolken is, wordt die ook opgegeten..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap de relevantie van melkvee en vegetarier niet
nee daar heb je vleeskoeien voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als een koe lang genoeg gemolken is, wordt die ook opgegeten..
Hmm vreemd. Ik trouwens ook maar 1 keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit sushi gegeten. (Niemand hier in huis)
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar heb je vleeskoeien voor
En we vreten bijna niet van onze Nederlandse koeien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in sommige gevallen: wat de boer wel kent vreet die niet.
ik ken melkveehouders die geen kaas eten of vegetarier zijn
Je bent er wel trots op ofnie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk je nou echt dat je het beter weet
ik ben opgegroeid op een boerderij
ik weet in dit geval dan wel 100% zeker dat ik het beter weet ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk je nou echt dat je het beter weet
ik ben opgegroeid op een boerderij
als je het bij de supermarkt koopt vaak niet neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
En we vreten bijna niet van onze Nederlandse koeien.
Was een grapje toch toetie.quote:
Niet vreemd ergensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Ik trouwens ook maar 1 keer.![]()
Ik zie die toko's altijd wel vol zitten met van die hippe gezelschappen.
Zelfde geldt voor kippen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet in dit geval dan wel 100% zeker dat ik het beter weet ja.
vleesvee wordt weliswaar gefokt om op te vreten, melkvee wordt na een aantal jaar ook gewoon geslacht en opgegeten.
melkkoeien worden naar de fabriek gestuurd jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vleesvee wordt weliswaar gefokt om op te vreten, melkvee wordt na een aantal jaar ook gewoon geslacht en opgegeten.
[..]
als je het bij de supermarkt koopt vaak niet nee
ja, al schijnen ze niet echt lekkerder te worden van een paar jaar legbatterijquote:
Juist wel. Alleen dan moet je het uren stoven. niet eventjes bakken. dat is niet te vreten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, al schijnen ze niet echt lekkerder te worden van een paar jaar legbatterij
koddige manier om te zeggen dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
melkkoeien worden naar de fabriek gestuurd ja
vleeskoeien gaan naar de slager
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen dan moet je het uren stoven. niet eventjes bakken. dat is niet te vreten.
slager die ik ken weigert melkkoeien te verkopen en dus verwerkt zij ze ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koddige manier om te zeggen dat ik gelijk heb.
maar ik ken ook slagers/slachters die het gewoon verwerken.
al is het dan wel vaker in gehakt/worst maar er komen ook goede/normale stukken vlees vanaf
klopt, geldt voor schapen ook trouwens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen dan moet je het uren stoven. niet eventjes bakken. dat is niet te vreten.
30 weblogs in de wachtrij, elk minuut een, allemaal over Ariana.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je de weblog al volgespamt ?
Dan kon je op FOK! wel eens een zwaar leven hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee
maar kan er gewoon slecht tegen als mensen domme opmerkingen maken
Het gros is gewoon export. Tuurlijk is er hier en daar een uitzondering.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
als je het bij de supermarkt koopt vaak niet nee
Niet eens over jezelfquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
30 weblogs in de wachtrij, elk minuut een, allemaal over Ariana.
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan kon je op FOK! wel eens een zwaar leven hebben.![]()
[..]
Het gros is gewoon export. Tuurlijk is er hier en daar een uitzondering.
Ik ben gestopt met blowen door fok.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
ben verslaafd geraakt aan heroine door fok
nederlandse boeren moeten het ook wel een groot deel van de export hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan kon je op FOK! wel eens een zwaar leven hebben.![]()
[..]
Het gros is gewoon export. Tuurlijk is er hier en daar een uitzondering.
ik ben gestopt met roken door fokquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen door fok.
jij welquote:
Ik ben nu bezig met een voorstelblog, maar ik heb wel al een Kjoet filmpje voor de weblogquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij welnee maar heb je al een iets gemaakt?
Met honten en kadden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een voorstelblog, maar ik heb wel al een Kjoet filmpje voor de weblog
Hmm ja, krange constructie is het wel tegenwoordig. Maar zo heeft Jan de vrachtautochauffeur ook zijn euro om z'n stukje oostblokvlees te kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlandse boeren moeten het ook wel een groot deel van de export hebben.
merkte je ook wel aan de paniek toen rusland ineens geen appels en peren meer wilde
Een 87 of 187?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
een acht zeven op een blanke agent
It's not in the paper, it's on the wallquote:
Verkeerde nummer..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Where i'm from we go crazy with that choppa's
sellin dope, goin diamond on my blocka
is van angerfist tog :s :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkeerde nummer..![]()
But if you look at the streets, it wasn't about Rodney King
In this fucked-up situation and these fucked-up police
It's about comin' up and stayin' on top
And screamin' 1-8-7 on a mother fuckin' cop
Ah..ik was Sublime aan het luisteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond vroegah op mijn mp3 speler
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen door fok.
Goed album.quote:
Heb je al koekjes gebakken?quote:
*brengt kippensoepquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben geveld door de griep
Ik ben een arisch ubermensch, hoe kan dit
Haha ik ben er net wat beter en kan vanavond veilig daten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dank 4ebequote:
Welke 15 jarig sletje heb je nu weer ontvoerd met chloroformquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha ik ben er net wat beter en kan vanavond veilig daten.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke 15 jarig sletje heb je nu weer ontvoerd met chloroform
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Sardu het volgende:
Pantera![]()
Monsters of rock![]()
Flinke massa Ruskys![]()
Je gaat met untermenschen om?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar de vraag is: "op de schaal van Blondje tot yvonne hoe lekker is ze"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik heb de tip van die irritante reclame hier overgenomen en de eerste aziaat uit mijn lijst een berichtje gedaan.![]()
Vrijdag de 13e daten tho.
Goed puntquote:
Doe eens snel weggaan met je clickbaitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:59 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/689411/1/1/50/hoi-fylax-hier.html
Ik ben er weer vanafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nicequote:
Even voor de laatste keer linkdump doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Fylax, niet overal link dump doen. Dat komt beetje vreemd over.
Dankjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Verder wel leuk voor je dat je weblogger bent geworden.
Lastig want ik weet niet wie Blondje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar de vraag is: "op de schaal van Blondje tot yvonne hoe lekker is ze"
Aziatische vrouwtjes hebben wel wat vind ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lastig want ik weet niet wie Blondje is.![]()
Maar heb even gezocht en dit is wat t dichtst in de buurt komt zonder daadwerkelijk een foto van d'r neer te plempen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:12 schreef Sardu het volgende:
Nadeel met die aziaten is wel dat die voeten altijd zo massive lijken in vergelijking met dat kleine lichaam.
Blondje is niet zo mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lastig want ik weet niet wie Blondje is.![]()
Maar heb even gezocht en dit is wat t dichtst in de buurt komt zonder daadwerkelijk een foto van d'r neer te plempen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
Vrouwend die 24/7 geil zijn heb je ook geen ruk aan hoor. Ga maar eens rustig voetbal kijken of een potje gamen terwijl je vrouw met haar drijfnatte grot alle stoelen en banken zit te bevlekken.
Ik heb zo'n beeld van een blubberbuik bij die naam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blondje is niet zo mooi
Ik hoop 't maar. Was nie echt de bedoeling om te daten, maar vrijdag de 13e plus asian. T zou bijna een recept zijn voor een slashermovie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aziatische vrouwtjes hebben wel wat vind ikSchijnen ook 24/7 geil te zijn
Hoop voor je dat het wat wordt broeder
Wat verwoord je dat toch weer fantastischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
Vrouwend die 24/7 geil zijn heb je ook geen ruk aan hoor. Ga maar eens rustig voetbal kijken of een potje gamen terwijl je vrouw met haar drijfnatte grot alle stoelen en banken zit te bevlekken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
10 jaar op FOK! doet wat met jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verwoord je dat toch weer fantastisch
En dan gaat ze met die grote poten weer in je bak chips staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
Tssquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan gaat ze met die grote poten weer in je bak chips staan.
Dat ligt dan meer aan de hun man dan aan hun zelf. Moet er niks van hebben trouwens. Doet u mij er maar één die niet als een mak lammetje alles doet wat je zegt. Liefst een ondernemend iemand, waar ik tegenop kan kijken. En dan niet seksueel bedoeltquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen zijn ook onderdanig, dus kun je ze mooi laten schoonmaken terwijl je voetbal kijkt of aan het gamen bent
Je hebt bakken chips op de grond en er is zodanig weinig licht in je huis dat ze niet ziet waar ze looptquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan gaat ze met die grote poten weer in je bak chips staan.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je hebt bakken chips op de grond en er is zodanig weinig licht in je huis dat ze niet ziet waar ze loopt
Die paar die ik ken anders niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen zijn ook onderdanig, dus kun je ze mooi laten schoonmaken terwijl je voetbal kijkt of aan het gamen bent
N64 is er al. Vanavond meisje strikken en ik ben klaar.quote:
Haha. Ik denk ik begin minimaal. Stel er komt een bank in de picture dan is het helemaal mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:37 schreef Heatseeker het volgende:
Ach wie ben ik ook om iemand anders te veroordelen over zijn dromen en wensen. Hoop dat het je lukt met het "strikken" van een meisje.
Een bank hebben is wel de basisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Ik denk ik begin minimaal. Stel er komt een bank in de picture dan is het helemaal mooi natuurlijk.
Ik heb al n tv en N64, wat moet ik met een bank?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Een bank hebben is wel de basis.
Geld sparen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb al n tv en N64, wat moet ik met een bank?
Paracetamolquote:
Ik ben nu lekker allerlei pillen door elkaar aan het slikkenquote:
Dat klinkt heel erg verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nu lekker allerlei pillen door elkaar aan het slikken
Is het ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg verstandig
Misschien kan je die meuk vermalen en daar een lekker drankje van makenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het ook
Beetje de bijsluiters lezen
Vraag me af of dat wel verstandig isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien kan je die meuk vermalen en daar een lekker drankje van maken
Beetje alcohol erbij voor de smaakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel verstandig is
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje alcohol erbij voor de smaak
Hoezo, je bent toch ooit van Groningen naar Maastricht gereden met twee kisten bier achterin?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ik zou het niet weten want ik drink niet![]()
Alcoholvrije Heinekenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch ooit van Groningen naar Maastricht gereden met twee kisten bier achterin?
Cripjenquote:
quote:
quote:
Talloze CU2 en Hyves trauma's borrelen naar boven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hEt iSis GOED mET MIj hOoR
MET JOU Dan?
MeT mIj GaAt HEt OoWk GoeDD dNkJequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hEt iSis GOED mET MIj hOoR
MET JOU Dan?
R+R= backquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Talloze CU2 en Hyves trauma's borrelen naar boven.
Wat noem je me een jew?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Israeli intelligence service jwt
Haha garpjasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Cripjen is toch gewoon een Nederlandse
Marokaanse turkjew.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
wollah?
[..]
Wat noem je me een Turkjew.
dubbelpaspoortgodquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Cripjen is toch gewoon een Nederlandse
Gezellig mainquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
beetje in de synagoge pikken eraf hakken
ja toch , ster op de jas naaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef Crip het volgende:
Was op stage en toen de docent van groepje 6 naar huis ging zag ik dit op de deur hangen voor de poetsman.Harrie moest die ps weglatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Was op stage en toen de docent van groepje 6 naar huis ging zag ik dit op de deur hangen voor de poetsman.Wheheh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Surgejenquote:
Ik moet nog een weekje naar schoolquote:
Was op stage en toen de docent van groepje 6 naar huis ging zag ik dit op de deur hangen voor de poetsman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
aw soz brahquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet nog een weekje naar school
2 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:35 schreef Heatseeker het volgende:
Spreek jullie later, ben naar foebal.Succes, ik hoop dat Emmen - NEC uitgezonden wordt, maar ik vrees het ergsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Afgezien dat mijn keel pijn doet, ik ril en mij verder doodmoe voel, gaat het primaquote:
Beter halen we 3 punten om dichterbij periodekampioenschap te zijn. Play offs FTW!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Succes, ik hoop dat Emmen - NEC uitgezonden wordt, maar ik vrees het ergste
Ja goed, super blij dat ik niet meer verkouden benquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afgezien dat mijn keel pijn doet, ik ril en mij verder doodmoe voel, gaat het prima
En met jou
Ik hoop ook dat FC Emmen de play offs haalt, dat zou een mooie stunt zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beter halen we 3 punten om dichterbij periodekampioenschap te zijn. Play offs FTW!
Mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed, super blij dat ik niet meer verkouden ben
Fuck stunts, Doetinchem moet playoffs halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat FC Emmen de play offs haalt, dat zou een mooie stunt zijn
Ga weg met je de Faalschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Fuck stunts, Doetinchem moet playoffs halen.
Drie daagjes last van gehad. Viel wel meequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mooi
Ik hoop dat ik er morgen ook van af ben
Kan ik mooi werken
Jawel, is goed voor de inkomstenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Heatseeker het volgende:
FC Emmen heeft niks te zoeken in de Eredivisie.
Michel van Oostrumgodquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg met je de Faalschap
Emmen FC
Deze man weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |