gratz. lieve vriend van jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:36 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb Majora's Mask Special Edition van mn vriend voor valentijnsdag gekregen
Die van mij zit ook een klein beetje los, maar storend is het niet. Tenzij je ermee gaat schudden etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het bovenste scherm zit wat losser dan mijn oude 3ds. Ik heb het dan over de LE. Vooral bij schanier kan ik hem ' schuiven' tot een paar MM, bij oude XL niet het geval
Ik merk dat hwt nieuwe 3D het minder goed doet met bril op. Beetje jammerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:41 schreef Leer2eK het volgende:
Heb er nu een paar uurtjes opzitten maar wat een bazenapparaat is het zeg! Supertevreden over het nieuwe 3d, c-stick werkt echt heel fijn en de knoppen werken supersmooth! Ook de nieuwe schouderknoppen zitten voor mij perfect voor zover ik ze gebruikt heb!
Enige minpunt is dat er geen faceplates voor de XL zijn maar ik laat wel een mooie sticker drukken ofzo.
Ja ik ook maar het werkt samen met het 3Dquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Leer2eK het volgende:
Dat automatisch aanpassen van helderheid is eventueel uit te zetten maar vind het wel fijn.
In de zin van: OOT voelt vertrouwdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef Oebeda het volgende:
Zal MM niet echt anders door worden.
Je hebt steeds 3 dagen om een bepaald iets te halen. Of eventueel meer.
Daardoor kan je weer naar andere plekken en dus verder in het spel komen.
Ik vind het geniaal
Nintendo games gaan niet meer in de aanbieding.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:08 schreef Munchlax het volgende:
Waar koop je het goedkoopst OoT? Zie ze op internet nog gewoon rond de 40.
OoT is sowieso slecht verkrijgbaar, als je die voor 40 tegenkomt zou ik hem meenemen! Ik zoek hem al een tijdje maar hij ligt nergens meer in de schappenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:08 schreef Munchlax het volgende:
Waar koop je het goedkoopst OoT? Zie ze op internet nog gewoon rond de 40.
Die kun je opnieuw downloaden dan toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
Is bij jullie de system transfer goed gelukt? Ik heb de exacte instructies van de handleiding gevolgd: http://www.nintendo.nl/ga(...)s/transfer_guide.pdf
Gevolg? Majora's Mask is er helemaal van afIemand tips/advies? Ik mail nintendo ook maar denk ik
is dat zo?! vertelquote:Op zondag 15 februari 2015 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die kun je opnieuw downloaden dan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |