SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Release Data van 3DS Games
The Legend of zelda: Majora's Mask 3D 13-2-2015
Monster Hunter 4 Ultimate 13-2-2015
Cooking Mama: Bon Appétit! 6-3-2015
Gardening Mama: Forest Friends 6-3-2015
Mario Vs. Donkey Kong: Tipping Stars 20-3-2015
Inazuma Eleven GO Chrono Stones: Wildfire 27-3-2015
Inazuma Eleven GO Chrono Stones: ThunderFlash 27-3-2015
Xenoblade Chronicles 3D 4-2-2015
Code Name: S.T.E.A.M. 15-5-2015
Puzzle & Dragons Z + Puzzle & Dragons Super Mario Bros. Edition Mei 2015
Fossil Fighters Frontier 2015
Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can You Stay Focused? Nog Onbekend
Nieuwe Fire Emblem (werk titel) Nog Onbekend
FriendcodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw Friendcode hier? Maak een topicreport aan zodat een modje jou kan toevoegen. Heb je vrienden toegevoegd? Stuur hen dan even een PM zodat ze dat jou ook kunnen toevoegen!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Poes is weer gerustgesteldquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef __Saviour__ het volgende: Mario 3D Land op 3DS en 3D World op Wii U zijn compleet verschillende spellen. Zeker geen remake te noemen (Majora's Mask is dat bijvoorbeeld dan weer wel)
ik moet ocarina of time nog halen, maar er zitten zoveel unieke toffe 3ds games tussen. imo de beste console om in huis te hebben als je van veelzijdige en unieke games houdtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Oebeda het volgende:
En Zelda spelenOcarina of Time, Majora's Mask en A Link Between Worlds bv
Je hebt nog genoeg te spelen
Blijf erbij dat de Zelda 3DS XL in het echt mooier is dan op de plaatjes op internet.
Meer diepte qua kleur.
Nou, welkom alvastquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Poes is weer gerustgesteldEn is ook overtuigd van een 3ds!
Ik ga in maart een weekendje weg, rond die tijd wil ik het aanschaffen, kan ik in de trein en savonds op de hotelkamer lekker gamen
En thuis ook... In bed, voor het slapen gaan, of na t ontwaken....
de gamepad van de wii haalt dat niet helaas.
In de Zelda-serie is zo ontzettend veel goeds te vinden, je zou haast niet weten waar te beginnenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Zelda, nog nooit gespeeldOok nog maar eens aan beginnen?
Link between Worlds. Niet te moeilijk, vrije keus in volgorde van dungeons.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de Zelda-serie is zo ontzettend veel goeds te vinden, je zou haast niet weten waar te beginnen
Daarom wellicht juist beter om die voor later te bewaren. Want als je daarna nog andere spellen speelt, voel je je meer beperktquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Link between Worlds. Niet te moeilijk, vrije keus in volgorde van dungeons.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Oebeda het volgende:
Zelda is gewoon top
LOVE IT!! (MM staat er nog niet tussen)
[ afbeelding ]
Goed punt ook wel ja. Dan maar gewoon beginnen bij Ocarina of Time 3D denk ik. Of Wind Waker HD.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarom wellicht juist beter om die voor later te bewaren. Want als je daarna nog andere spellen speelt, voel je je meer beperkt
Och, ik ben geen fan en mijn collectie is nagenoeg hetzelfde. Ik heb zelfs een Toon Link Amiiboquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Oebeda het volgende:
Zelda is gewoon top
[ afbeelding ]
En deze ook nog
[ afbeelding ]
Ah okay, als je ook Amiibo hebt ben je een echtequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:06 schreef Oebeda het volgende:
Ik ben wel een fan
Ik heb Toon Link, Link, Zelda en Sheik amiibo
Nog een foto erbij gedaan. Moet nog de 1ste NES en de collectors editie met OOT en OOT master quest
Klopt die mis ik ook nog
LE game is onderweg. ben benieuwd hoe de pin eruit ziet en de steelbook.
Dan heb je vast ook Hyrule Historia?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Oebeda het volgende:
Zelda is gewoon top
[ afbeelding ]
En deze ook nog
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel meevalt, bijna iedere Zelda heeft wel iets dat het uniek maakt waardoor het uiteindelijk niet al te veel uitmaakt waar je begint.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarom wellicht juist beter om die voor later te bewaren. Want als je daarna nog andere spellen speelt, voel je je meer beperkt
Stil jij, kut spel. Ik vond het lastig xdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Link between Worlds. Niet te moeilijk, vrije keus in volgorde van dungeons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |