quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Feyenoord-directeur Gudde treedt toe tot rvc eredivisie
Eric Gudde is donderdag toegetreden tot de raad van commissarissen van de Eredivisie NV. De algemeen directeur van Feyenoord voegt zich daarmee bij voorzitter Henk Kivits en Toon Gerbrands, de algemeen directeur van PSV.
Gudde is sinds 2007 directeur bij Feyenoord. Hij vervangt in Zeist Gert Jan Nijweide, wiens plek vrijkwam na zijn vertrek bij FC Twente afgelopen december.
''Dit is eervol voor mezelf en zeker ook voor Feyenoord, want het betekent dat ons gezonde financiële beleid van de laatste jaren niet onopgemerkt is gebleven'', meent de 60-jarige Gudde.
''De grootste uitdaging zal zijn om het Nederlandse voetbal financieel gezond en sportief onderscheidend te houden.''
Als leden van de rvc nemen Gerbrands en Gudde ook zitting in het toezichtorgaan van Eredivisie Media & Marketing CV (EMM), dat onder meer verantwoordelijk is voor de exploitatie van de tv-rechten van wedstrijden.
Door: ANP/NU.nl
Duh, iemand met zo'n beroep en inkomen zet dat echt niet op 't spel voor zoiets doms.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef Caland het volgende:
Ik geloof echt geen kanjer van dat hele chirurg verhaal.
Behalve dat mensen uit blinde haat nog wel eens onhandig willen handelen en het ook nog eens relatief makkelijk weg te moffelen isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef Caland het volgende:
Ik geloof echt geen kanjer van dat hele chirurg verhaal.
Als het goed is krijgen we morgen de infomail.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:10 schreef Sepjs19 het volgende:
Zijn er al mensen die info heben gehad over de wedstrijd AS Roma - Feyenoord. Ik heb zondag mijn vouchers opgehaald, maar heb geen idee waar en wanneer ik deze om kan wisselen voor een wedstrijdkaart. Heb ik deze info gemist of is die er gewoon nog niet?
Denk dat hij sowieso niet zou spelen op dat kunstgras.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws.
Boelderoes heeft vandaag niet meegetraind.
Calvin Verdonk wel.
En je kan hem nog altijd beter hebben dan een jeugdspelertje, want dat wordt de oplossing als Wilkshire inderdaad ook niet mee kan doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef Thunder0x het volgende:
Volgens mij doet Boula waar hij voor gekocht is. Verdedigen. Heb hem niet echt kunnen betrappen op blunders oid.
Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is alleen, volgens mij poept nog steeds iedereen in zn broek als ze tegenover hem staan. ik zelf zou het niet fijn vinden iig
Waardeloosquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:10 schreef Maastoren het volgende:
http://www.feyenoord.nl/media/pdf/infomail-asroma-feyenoord.pdf
Waarom? Gaat een logistieke chaos worden natuurlijk. Iedereen wil voorzuipen en dus op het laatste moment die bus pakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er blij mee moet zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er blij mee moet zijn.
Manchester City en Bayern Munchen kregen ook zo'n busreis. Dus ze zullen er vast ervaring meehebben. En bovendien: lopen garandeert ook niet dat je op tijd bent. In Sevilla werd het centrum van de stad door de politie ontweken en liep je dus een heel rondje over de brede toegangswegen. Ik stapte het stadion in en zag gelijk de 1-0 vallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waarom? Gaat een logistieke chaos worden natuurlijk. Iedereen wil voorzuipen en dus op het laatste moment die bus pakken.
Tannane doet dus niet mee, aldus de officiele Heracles-sitequote:“Ik ben er van overtuigd dat we het Feyenoord moeilijk kunnen maken”
Heracles Almelo speelt morgen (zaterdag, aanvang 18.30 uur) in het eigen Polman Stadion tegen Feyenoord. Trainer John Stegeman kan niet beschikken over Mike te Wierik (lies/buikwand) en Oussama Tannane (disciplinair geschorst). “Het begin van de week was niet leuk”, aldus Stegeman. “Maar daarna hebben we de knop omgezet en nu hebben we weer veel energie om er tegenaan te gaan. We moeten door en dat doen we ook. We moeten het beste uit elkaar halen en daar gaan we morgen tegen Feyenoord aanwerken.”
Castro onder lat
Onder de lat wordt Dennis Telgenkamp vervangen door Bram Castro. “Soms moet je hele vervelende beslissingen nemen zoals een keeper wisselen, maar daarmee zijn we niet over een nacht ijs gegaan. Natuurlijk is dat niet prettig voor Dennis. Het is zijn eerste jaar op het hoogste niveau en het is niet altijd top geweest. Dennis is teleurgesteld, maar hij heeft de draad weer goed opgepakt. Dat moet ook, want het gaat om het belang van de club en het team. Ik heb nog steeds veel vertrouwen in Dennis, maar voor de komende tijd kiezen we voor de ervaring van Bram.”
Alles aan doen
“Feyenoord is een hele degelijke ploeg met veel beweging op het middenveld”, vervolgt Stegeman. “Ze zijn verdedigend stabiel en willen veel druk op de tegenstander zetten. Het wordt een zware kluif, maar ik ben er van overtuigd dat we het Feyenoord moeilijk kunnen maken. We willen de supporters laten zien dat we er alles aan doen om de club in de Eredivisie te houden.”
Heracles Almelo – Feyenoord staat onder leiding van scheidsrechter Pol van Boekel. Er zijn nog kaarten te koop, klik op onderstaande button voor meer informatie.
Bij wie ligt de schuld dan? Bij de autoriteiten of bij degene die willen zuipen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waarom? Gaat een logistieke chaos worden natuurlijk. Iedereen wil voorzuipen en dus op het laatste moment die bus pakken.
Niet eens uitverkocht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tannane doet dus niet mee, aldus de officiele Heracles-site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |