Ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jennifer aniston zou ik nog hard doen
Die ziet er zeker nog goed uit. Maar goed na een jaar of 65 is niemand meer leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jennifer aniston zou ik nog hard doen
wow zieke sneer naar deadprez ditquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat telt niet voor jongemannen die van zichzelf al lelijk zijn.
Om het leven voor jezelf makkelijker te maken, of?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind lelijke vrouwen toch vaak veel knapper.
eerst door myrr en nu door iedereenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead wordt zwaar gedisst hier
linkquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
ik ben even in een ander topic aan het ragen niet alles tegelijk aub
ziet eruit als een Duitserquote:
Bierkist?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
ik ben even in een ander topic aan het ragen niet alles tegelijk aub
Ja.quote:
Nou nee, het is natuurlijk wat gechargeerd. Maar uiteindelijk denk ik dat wij als mensen een bepaald type vrouw knap vinden omdat deze als dusdanig gepresenteerd wordt door de media. Hoewel ik mijn eigen verantwoordelijkheid daarin niet wil uitvlakken denk ik dat dit hetzelfde is als de 'consument wilt goedkoop kippenvlees' als argumentatie voor de plofkip; er is gewoon simpelweg geen ander aanbod.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Om het leven voor jezelf makkelijker te maken, of?
zo hoopvolquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef BozeHaas het volgende:
Van die lelijke jongens die zeggen dat mannen steeds knapper worden en denken dat dat voor iedere man telt
ik word alleen maar lelijkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef BozeHaas het volgende:
Van die lelijke jongens die zeggen dat mannen steeds knapper worden en denken dat dat voor iedere man telt
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef BozeHaas het volgende:
Er zijn mannen die leuk opdrogen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb afgesloten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef Thezappa het volgende:
ligt het aan mij of is de radio eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |