Voortaan ook geen ariana en taylor meer draaien hoink je hoort het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
je hoeft geen spijt te uiten hoink, jij bent de DJ en mag doen wat je wilt.
en het was de goede keuze.
verschil met hun en het afgekapte nummer was dat het afgekapte nummer niet fantastisch wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Voortaan ook geen ariana en taylor meer draaien hoink je hoort het.
Turkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welk volk heeft dat dan?
Die paarse zijn het lekkerst maar altijd alleen op de markt te koopquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog de roze variant
Ik heb genoeg geschiedenis gelezen om te weten dat het allemaal waar is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
hoink kan de waarheid niet hendelen
Grote bruinige denk ik. Je favoriet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahahahahaha
wel tieten , grote tepels neem ik in mee ,oowww
Ja, veel leesplezier altijd, ik kan daar wel op teren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha is dat een ding onder bepaalde mensen?![]()
Gewoon niet slapen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij bent gemeen .. slaap er al de hele week slecht door
mag ik er eentje, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh! Ik heb ook nog koeken in huis.... Chocoprins, geloof ik...
Zeker in zo'n moeilijke taal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja, veel leesplezier altijd, ik kan daar wel op teren.
zal aan je denken vanavond als ik ga slapenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef BozeHaas het volgende:
houses quote mij gvd ik sta laag bij jou en jij hoog bij mij
jij altijd der mannquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik er eentje, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij?
dat helpt zijn stats nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal aan je denken vanavond als ik ga slapen
Degene die dit heeft geschrevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
Trots op je land, maar bang voor wat het gevolg brengt.
Trots op het land van Geert Wilders en Robert M.
Kom uit het land van kaas, molens en slavernij.
Zit trots op de bank, trots op m'n land, ik begraaf de tijd.
Kop in 't zand, angstig, het is te laat voor spijt.
Iets van de laatste tijd, die kans is helaas voorbij.
Het land van mensenhandel, verdient een ware prijs.
Van ik ben mager, klein, mismaakt en verlaten kijk.
Nederland, bij deze wordt het je aangerijkt.
De slavernij, shit je zag het als wapenfeit.
Maar vandaag kijken we anders naar je,
als slapend rijke landverrader.
Dus dwalend kijk je naar je brandblaren, schandalen, alles wat mis is aan je, dus brand maar.
Nederland, ik ben trots op hij die dit land haat.
Op hij die de leeuw vandaag verandert in schandknaap.
Meestal in het Engels. Arabische comments lees ik een kromme vertaling van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeker in zo'n moeilijke taal?
oh, fantastischquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
immuun voor je sarcasme geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |