Ik heb geen idee.quote:
quote:
quote:
quote:
KLB / Pedo vrijgelatenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
waar werd dp gedisst door myrr
Ik distantieer me hier gewoon van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
die myrr heeft 3 kilo zand in dr vagijn
en zo hoort het ook ... ik voel mijn voeten de hele dag niet na een feestjequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wijf heeft zelf altijd de grootste verhalen over hoe naar de kanker ze wel niet gaat.Domme hardcore doos.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
AL DIE HABBIBABBIES ZIJN HETZELFDE
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En afgezet, ga wel weer kleine dikke kinderen bij Fylax luisteren.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef ntm het volgende:
Thezappa, ik ben half mocro half Tunesisch. Geen Turks dus, Hoink haalt het ff door elkaar. Of hij denkt 1 pot nat
zo is die , rasisitschsequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef ntm het volgende:
Thezappa, ik ben half mocro half Tunesisch. Geen Turks dus, Hoink haalt het ff door elkaar. Of hij denkt 1 pot nat
Non Stop Popquote:
hahahquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En afgezet, ga wel weer kleine dikke kinderen bij Fylax luisteren.
Dit is echt een stapje te ver. Ik draai liever LVO dan dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
kom op man je laat de grootste tyfusmuziek opstaan
Iedereen hier riep altijd dat je Turks was.quote:
Waarom precies?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt een stapje te ver. Ik draai liever LVO dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |