Deze man heeft, om wat voor reden dan ook, intrek moeten nemen bij het Leger des Heils. Met vrouw en kinderen. Daar blijven was geen optie, omdat er een pedofiel rondhing. Het Leger des Heils trapt dan liever wat kinderen op straat dan een pedofiel. Tsja... daar wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is ook zo'n tokkie die een pedo op zijn bek ramt en dan serieus denkt dat hij een goede daad heeft verricht. Ik keur seks met kinderem absoluut af, maar ik kan tevens 0% sympathie opbrengen voor dit soort domme agressieve tokkies.
Nou en? Niet iedere pedofiel is een psychopaat die zich aan kinderen vergrijpt. Maar dat schijnen tokkies niet te beseffen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze man heeft, om wat voor reden dan ook, intrek moeten nemen bij het Leger des Heils. Met vrouw en kinderen. Daar blijven was geen optie, omdat er een pedofiel rondhing. Het Leger des Heils trapt dan liever wat kinderen op straat dan een pedofiel. Tsja... daar wordt een mens niet vrolijk van.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is ook zo'n tokkie die een pedo op zijn bek ramt en dan serieus denkt dat hij een goede daad heeft verricht. Ik keur seks met kinderem absoluut af, maar ik kan tevens 0% sympathie opbrengen voor dit soort domme agressieve tokkies.
Het is vragen om problemen. Ze hadden die pedofiel op straat moeten schoppen en niet die kinderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nou en? Niet iedere pedofiel is een psychopaat die zich aan kinderen vergrijpt. Maar dat schijnen tokkies niet te beseffen.
Want? Zolang hij niks doet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is vragen om problemen. Ze hadden die pedofiel op straat moeten schoppen en niet die kinderen.
De buurman die jij elke dag vriendelijk gedag zegt kan ook een pedo zijn, ik wil maar zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, je wilt wachten tot hij wel wat doet?
Iedereen kan het zijn. Dat is wat anders dan dat iemand het ook daadwerkelijk is. En over dat laatste heb ik het.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De buurman die jij elke dag vriendelijk gedag zegt kan ook een pedo zijn, ik wil maar zeggen.
Het is beide niet verstandig maar al een heksenjacht starten voordat hij iets gedaan heeft is ronduit lachwekkend en triest. Van die zwakbegaafde tokkies die bij P&Z zaten toen en zo'n man het liefst dood wilde terwijl ze geen idee hadden waar ze over praatte. Zulke mensen zie ik liever een bom op
Dus jij moet ook maar huisarrest krijgen omdat je opgewonden van vrouwen wordt en dus de kans bestaat dat je ze bespringt?quote:
De meeste pedo's doen niks dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen kan het zijn. Dat is wat anders dan dat iemand het ook daadwerkelijk is. En over dat laatste heb ik het.
Kortom: jij wacht dus liever tot hij wel weer (!!) iets doet. Duidelijk. Ik wacht daar liever niet op.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dus jij moet ook maar huisarrest krijgen omdat je opgewonden van vrouwen wordt en dus de kans bestaat dat je ze bespringt?
En die kerel kiest er zelf voor om met zijn kinderen weg te gaan. Als hij zo'n pedo in de buurt niet vertrouwt, kan hij extra op zijn kinderen passen dat hen niks overkomt, maar dan hoeft hij er nog niet op los te meppen.
ik had iemand anders willen quoten. Excuusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Aangezien ik zulke figuren als die tokkie die die pedo wegmept juist uitkots
Geeft nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ik had iemand anders willen quoten. Excuus
Als je iemand die 1 kind heeft vermoord de doodstraf geeft, wat moet je iemand die 10 kinderen heeft vermoord dan nog voor straf geven om dat te overtreffen?quote:
Je bedoelde zeker deze uitzending van P&W?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De buurman die jij elke dag vriendelijk gedag zegt kan ook een pedo zijn, ik wil maar zeggen.
Het is beide niet verstandig maar al een heksenjacht starten voordat hij iets gedaan heeft is ronduit lachwekkend en triest. Van die zwakbegaafde tokkies die bij P&Z zaten toen en zo'n man het liefst dood wilde terwijl ze geen idee hadden waar ze over praatte. Zulke mensen zie ik liever een bom op
Je zult veel pedo's hebben die niet als pedo bekend staan omdat ze zich hebben kunnen beheersen / niks hebben gedaan. Als iemand wel als pedo bekend staat, dan betekent dat dat diegene zich een keer niet heeft kunnen beheersen. Dat laatste lijkt me genoeg reden om iemand niet met kinderen in aanraking te laten komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste pedo's doen niks dus?
Het is hetzelfde met Moslims waar een miniem percentage van alle moslims extremist wordt.
Klein percentage van pedofielen die zich vergrijpt en dus geen pedofiel maar een pedoseksueel is. Maar ja. De meerderheid is geen interessant nieuws natuurlijk. En een Benno L wel
Niet alles hoeft overtroffen te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je iemand die 1 kind heeft vermoord de doodstraf geeft, wat moet je iemand die 10 kinderen heeft vermoord dan nog voor straf geven om dat te overtreffen?
Kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker deze uitzending van P&W?
Je opmerking slaat weer kant noch wal,quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zult veel pedo's hebben die niet als pedo bekend staan omdat ze zich hebben kunnen beheersen / niks hebben gedaan. Als iemand wel als pedo bekend staat, dan betekent dat dat diegene zich een keer niet heeft kunnen beheersen. Dat laatste lijkt me genoeg reden om iemand niet met kinderen in aanraking te laten komen.
Ik moet er ook wel om lachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KloptWordt je toch agressief van van zulke debielen? Dat is echt de kanker van deze samenleving hoor, zulke types
Ergens in het einde van de videoquote:Dat kind was niet goed! En toen er een pedo in de buurt kwam wonen, raakte hij helemaal hoteldebotel!
Het is lachwekkend jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen.
[..]
Ergens in het einde van de video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |