wel een natte mosselquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg, inlevingsvermogen van een mossel. Prima, we maken alle moordenaars dood: dat gaat een leuk domino-effect opleveren. Of werkt het niet op die manier?
welkom op mijn shitlistquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vervang zus voor moeder dan Herman het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
budweiserquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mits Tsjechisch bier dan.
pffffff whahahahahahaahaahahahahaaaaa..............quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
wat is er mis met frikandel en bier
Hoeveel kost het om mijzelf daar af te kopen?quote:
Dacht ik ook daarom zei ik het.quote:
25 praise mariesquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om mijzelf daar af te kopen?
wow smoesjes hierquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht ik ook daarom zei ik het.
oh shit ja natuurlijkquote:
over 15 minuten vervalt de lijst voor vandaag, ik maak iedere dag een nieuwequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om mijzelf daar af te kopen?
Niet waar, het boeit me toch niet wat jij denkt!!!!!!!!quote:
Oh ik kan wel 15 minuten zonder je. En je reageert toch nog steeds dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh shit ja natuurlijk
[..]
over 15 minuten vervalt de lijst voor vandaag, ik maak iedere dag een nieuwe
ontkenningsfasequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, het boeit me toch niet wat jij denkt!!!!!!!!
hoeveel dagen sta ik al op nummer 1?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh shit ja natuurlijk
[..]
over 15 minuten vervalt de lijst voor vandaag, ik maak iedere dag een nieuwe
als je op mijn shitlist staat reageer ik nog wel op je, maar alleen gemeenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik kan wel 15 minuten zonder je. En je reageert toch nog steeds dus.
gek genoeg sta jij nog op geen van mijn 3 shitlistsquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoeveel dagen sta ik al op nummer 1?
Right in the feels die.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je op mijn shitlist staat reageer ik nog wel op je, maar alleen gemeen
eikel
beterquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gek genoeg sta jij nog op geen van mijn 3 shitlists
Kozel.quote:
Weet je,quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mag ook in de buurt van Liberec zijn trouwens.
Je kan ook,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |